91
محل تبلیغ شما
محل تبلیغ شما

تازه های بیماری ها و راه درمان

برو بریم »
جدیدترین هزینه ارتودنسی دندان در تهران سال 1402

جدیدترین هزینه ارتودنسی دندان در تهران سال 1402

مقدمههزینه ارتودنسی دندان بر اساس فاکتورهای متفاوت، می تواند فرق کند. فراموش نکنید وقتی بیماری قصد انجام ارتودنسی را دارد، بر اساس میزان حرکات دندانی ...

قهوه نوشیدنی است پرطرفدار که مانند هر نوشیدنی دیگر دارای خواص و معایب بسیاری است.  که البته اگر بتوان به نحوه صحیح از قهوه مصرف کرد معایب آن را می توان کاهش داد.بسیاری از قهوه دوستان می دانند که تا چه میزان می توانند در روز قهوه بنوشند که برای سلامتی شان مضر نباشد.  باید گفت که در خوردن و آشامیدن هر چیز نباید زیاده روی کرد.  نوشیدن قهوه نیز همین گونه است که تا یک حد مجاز نوشیدن قهوه در روز مانعی ندارد و بیش از آن باعث ایجاد مشکلات برای بدن می‌شود.

برای خرید از مرکز فروش قهوه در اصفهان  بر روی کلمه لینک شده کلیک کنید.

مقدار مجاز:

اخیرا محققان به این نتیجه رسیده‌اند که نوشیدن قهوه در روز برای افراد معمولی تا ۴۰۰ میلی گرم مانعی ندارد اما بهتر است این ۴۰۰ میلی گرم در چند وعده استفاده شود.  که حدوداً به اندازه چهار فنجان قهوه می شود.  اما این میزان مصرف برای افرادی است که مشکل خاصی ندارند مثلا برای افراد باردار این میزان قهوه توصیه نمی شود.  در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم.

اگر شما جزو افرادی هستید که تاکنون بیش از این مقدار مجاز قهوه مصرف می کردید بهتر است به مرور زمان آن را کاهش دهید و به یکباره مصرف کافئین را قطع کنید زیرا ممکن است عوارض زیادی همچون خستگی،  کج خلقی ،سر درد و…  به سراغ شما بیاید.

قهوهخواص قهوه:

1. قهوه به دلیل داشتن کافئین زیاد در بدن ایجاد انرژی کردهو باعث شادابی و سرحالی افراد می‌شود و مانند یک نوشابه انرژی زا در بدن عمل میکند بنابراین توصیه می‌شود قهوه را در اول صبح بنوشید تا روزی شاد و با انرژی داشته باشید

2نوشیدن قهوه می‌تواند خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش داده.تحقیقات نشان داده افرادی که در روز بین دو تا سه فنجان قهوه می نوشند کمتر در معرض خطر بیماری قلبی و همچنین مرگ و میر قرار می گیرد.

3. کافئین موجود در قهوه باعث می شود سوخت و ساز بدن بالا رود به همین دلیل توصیه می‌شود قبل از ورزش کردن یک فنجان قهوه بنوشید تا عضله ها بتوانند انرژی لازم را دریافت کنند و به همین دلیل نوشیدن قهوه باعث خوش اندامی و لاغری میشود.  این موضوع را در مقالات بعدی به طور کامل توضیح خواهیم داد.

مضرات قهوه:

همانطور که گفتیم خواص بسیاری دارد اما برای همه افراد توصیه نمی شود مثلا افرادی که دارای تپش قلب هستند نباید بیش از اندازه قهوه بنوشند.افرادی که دچار زخم معده و مشکلات معده  دارند باید در خوردن قهوه رعایت کنند تا مشکلات دیگری به وجود می آید و یا مثلا برای افراد باردار توصیه می شود تا حد امکان از خوردن قهوه خودداری کنند.

برای خرید قهوه  فروشگاه فروش قهوه در اصفهان مراجعه کنید.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید