16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

قیمت پودر آلومینیوم

مجموعه : اخبار زیر موضوعات : بازار زیر موضوعات : علمی زیر موضوعات : همه بخش ها

پودر آلومینیوم از جمله موادی است که کاربردهای زیادی در صنعت و آزمایشگاه دارا می باشد. قیمت این ماده با ارزش به عوامل متعددی بستگی داشته و نمی توان برای آن یک قیمت قطعی و مشخص اعلام کرد. از جمله مواردی که بر قیمت پودر آلومینیوم تاثیرگذار است میزان خلوص آن می باشد این ماده در بازار با درجه خلوص های متفاوتی به فروش می رسد که هرچه میزان درجه خلوص بیشتر باشد به طبع قیمت آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برند شرکت تولید کننده و کشور سازنده نیز از موارد دیگری است که بر قیمت می تواند تاثیر مستقیمی داشته باشد.در میان تولیدکنندگان مختلف پودر فلز آلومینیوم کشور آلمان را می توان بزرگترین و اصلی ترین تولید کننده دانست که محصولات با کیفیتی را تولید می کند. گروه صنعتی پودرکو به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان پودر آلومینیوم با دارا بودن کارخانه ای مجهز و تکنسین با تجربه و ماهر با استفاده از بهترین مواد موجود در بازار پودر آلومینیوم را با درجه خلوص بالا و با کیفیتی بسیار مناسب تولید کرده و آماده ارائه به مشتریان خود می باشد. شما می توانید پودر آلومینیوم را با کیفیت بسیار بالا و با قیمتی بسیار مناسب از این مجموعه با قیمت درب کارخانه و بدون هیچ واسطه ای خریداری کنید.

 
 
 

خرید و قیمت پودر آلومینیوم

 

خرید و فروش پودر آلومینیوم در بازار با توجه به آن که به چه منظور از آن استفاده می شود به دو صورت انجام می شود. تفاوت فروش این محصول در حجم و وزن پودری است که به فروش می رسد. در واقع چنانچه این محصول را جهت مصارف آزمایشگاهی خریداری می کنید به صورت گرمی و اگر این محصول را جهت مصارف صنعتی خریداری می کنید به صورت بشکه ای فروخته می شود. در هنگام خرید پودر آلومینیوم لازم است دقت شود که این محصول از یک فروشنده معتبر خریداری شود تا فروشنده بتواند در خرید پودر آلومینیوم مناسب به شما کمک کرده و یک محصول با کیفیت عرضه کند. گروه صنعتی پودرکو با سابقه چندین ساله خود در تولید و عرضه انواع پودر آلومینیوم می تواند یک پیشنهاد مناسب برای شما باشد. در صورت تمایل به خرید این محصول کافی است با شماره های درج  شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما با صبر و حوصله به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

قیمت هر کیلو پودر آلومینیوم

کارخانه تولید پودر آلومینیوم پودرکو با دارا بودن بهترین تجهیزات روز دنیا و با بهره گیری از برترین مهندسین و متخصصین ماهر و با تجربه در این زمینه مفتخر است به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان پودر آلومینیوم در کشور شناخته شده و بهترین محصولات را تولید و روانه بازار کرده است. پودر آلومینیوم تولید شده توسط مجموعه پودرکو به دلیل کیفیت بسیار بالای خود مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته و از این محصول با ارزش هم در صنعت و هم در آزمایشگاه استفاده می شود. قیمت هر کیلو پودر آلومینیوم با توجه به مرجع تامین کننده آن که می تواند داخلی و یا صادراتی و خارجی باشد متغییر می باشد. علاوه بر آن هر یک از تامین کنندگان داخلی و یا خارجی می توانند این پودر را با درجه خلوص های متفاوتی تولید کرده که بر کیفیت و قیمت آن تاثیرگذار است. چنانچه قصد خرید یک پودر آلومینیوم با کیفیت را دارید شما می توانید این محصول را با کیفیت بسیار بالا از مجموعه پودرکو تهیه کنید. با توجه به آن که این مجموعه از برترین تکنولوژی های روز دنیا در تولید محصولات خود استفاده می کند، کیفیت این محصولات قابل رقابت با نمونه های خارجی بوده و شما می توانید این محصول را با خیالی آسوده و با قیمتی مناسب از ما خریداری کنید.

روند تولید پودر آلومینیوم

آلومینیوم که فلزی با پیگمنت نقره ای می باشد دارای ویژگی های منحصر بفردی بوده که آن را بسیار مورد توجه صنعت گران قرار داده و از آن در مصارف تجاری و غیر تجاری استفاده می شود.غیر سمی بودن و جنس نرم و قابل شکل پذیری آن از جمله ویژگی های این فلز با ارزش می باشد. تولید پودر فلز آلومینیوم نسبت به سایر فلزات دارای تفاوت های قابل توجهی می باشد. در هنگامی که می خواهند این فلز را به صورت پودر درآورند در ابتدا می بایست فلز اکسترود شود. اکسترود شدن فلز بدان معنی است که آلومینیوم را از طریق قالب کشیده و آن را تحت فشار قرار می دهند. در طی این فرآیند درجه حرارت فلز آلومینیوم افزایش یافته و گرم می شود و این گرما باعث افزایش قابل توجه انعطاف پذیری فلز می شود. چنانچه فشار وارد شده بر فلز در فرآیند تولید پودر بیشتر باشد محصول نهایی از شکنندگی بیشتری برخوردار است. فرآیند اکستروژن که به اکسترود کردن فلز گفته می شود از رایج ترین روش ها به منظور تولید پودر آلومینیوم می باشد و علت مورد استقبال قرار گرفتن این روش کاهش فشار وارد شده بر فلز در مقایسه با سایر روش ها می باشد. مجموعه پودرکو تا با استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا به تولید پودر آلومینیوم اقدام کرده و توانسته است بهترین و با کیفیت ترین محصول را به بازار عرضه کند. با توجه به آن که این محصول توسط کارخانه پودرکو تولید می شود آن را می توانید با قیمتی بسیار مناسب و از درب کارخانه خریداری کنید.

نکات ایمنی هنگام استفاده از پودر آلومینیوم

باید گفته شود که پودر فلز آلومینیوم سمی نبوده و نمی تواند از این نظر برای ما خطرناک باشد. با این وجود گاهی ممکن است استشمام بوی آن فرد را دچار بیماری های تنفسی کرده و همچنین محلول آن می تواند به گیاهان آسیب برساند. بر طبق گزارش های محدود ارائه شده به نظر می رسد تماس مستمر با این ماده می تواند بیماری های زوال عقل و یا فیبروز را در افراد ایجاد کند. بدین منظور توصیه می شود در هنگام استفاده از این ماده از عینک و دستکش و ماسک مخصوص استفاده کنید تا بتوانید خطرات جدی آن را برای سلامتی تا حد ممکن کاهش دهید. چنانچه از استفاده کنندگان این پودر می باشید لازم است آن را در مکانی خشک و به دور از گرد و غبار نگهداری کنید.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید