16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

عکس های تست گریم بازیگران سریال میکائیل

میکائیل جدید ترین کار سیروس مقدم به زودی کلید می خورد
«میکائیل» روز شنبه (26 مهرماه) در خانه‌ای واقع در میدان سپاه با حضور کامبیز دیرباز و بهنوش طباطبایی کلید می‌خورد. تا کنون حضور بازیگرانی مانند علیرضا خمسه‌، کامران تفتی‌، متین ستوده‌، کاوه سماک‌باشی‌، مجید واشقانی‌،مریم خدارحمی‌، مجید مشیری‌ و امیرحمید زاده در این سریال قطعی شده است و احتمال دارد بازیگران دیگری نیز اضافه شوند.
او با اشاره به فیلمنامه‌ی سریال «میکائیل» و تعداد قسمت‌های این کار، یادآوری کرد: «میکائیل» از سال گذشته به سفارش «ناجی هنر» براساس ایده‌ای از دکتر منتظرالمهدی – معاون اجتماعی نیروی انتظامی – به قلم سعید نعمت‌الله به نگارش درآمد و اکنون بخش کوتاهی از نگارش آن باقی مانده است. در واقع، پایان نگارش این مجموعه به تعداد قسمت‌های آن بستگی دارد که ما این بخش را برعهده‌ی آقای نعمت‌الله گذاشته‌ایم تا ببینیم قصه تا کجا کشش دارد، ولی در مجموع فکر نمی‌کنم بیشتر از 20 قسمت باشد.
الهام غفوری تهیه کننده این سریال گفت: تصورمان این است که کار برای زمستان امسال آماده‌ی پخش باشد؛ ولی هنوز به‌طور قطعی مشخص نشده است.
«میکائیل» در ژانر پلیسی و با مشارکت نیروی انتظامی ساخته خواهد شد.

تست گریم کامبیز دیرباز در سریال میکائیل

تست گریم مجید واشقانی در سریال میکائیل

تست گریم بازیگران سریال میکائیل

منبع : campec.ir

پاسخ دهید