24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > فوتبال ملی – قربانی می گوید:«بهتر است که در استفاده از این مربی دقت بیشتری کنیم در ضمن در این فوتبال آنقدر پیشکسوت فهیم و کاربلد داریم که از آنها می توانیم با تشکیل یک کمیته فنی استفاده کنیم.»

سایت فوتبال ایران نوشت:پیروز قربانی مدافع تیم فوتبال صبا با اشاره به حضور کارلوس کروش در تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما در این چند سال نتوانستیم از این مربی بزرگ در فوتبالمان استفاده کنیم.

قربانی درمورد کارلوس کروش و بحث‌های مختلف مبنی بر ماندن یا جدایی او از تیم ملی می گوید: کی‌روش در این چند سال به تیم ملی نظم داد. آلکس فرگوسن در کتاب خود گفته که او یک نابغه است، بنابراین کروش نمی‌تواند یک مربی کوچک باشد. من فکر می‌کنم بیشتر مشکل از طرف ما بود که نتوانستیم از این مربی نهایت استفاده را ببریم.

او ادامه می دهد: من معتقدم در استفاده از کروش استراتژی نداشتیم و نمی‌دانستیم چه هدفی را باید دنبال کنیم. ما فقط دنبال این بودیم که یک اسم بزرگ را به تیم ملی بیاوریم. ما باید در بحث استعدادیابی، برطرف کردن مشکلات ساختاری فوتبال ایران، بحث‌های آموزشی و خیلی مسائل دیگر از این مربی استفاده می‌کردیم، ولی نتوانستیم این کار را انجام دهیم.

قربانی تأکید می‌کند: فوتبال ایران در این مسائل با مشکلات زیادی مواجه است، پس ما نباید توقع داشته باشیم که کی‌روش شق‌القمر کند. فوتبال ورزشی است که باید برای موفقیت زیاد زحمت کشید و هیچ‌وقت کار نادرست جواب نمی‌دهد. من فکر می‌کنم باید برای ادامه همکاری با کی‌روش یک استراتژی مشخص را تعیین کنیم و نهایت استفاده را از این مربی ببریم.

مدافع سابق استقلال درمورد اینکه می‌گویند، کروش درحال تغییر نسل بازیکنان تیم ملی است، می گوید: من فکر می‌کنم این اقدام فقط به شخص کی‌روش برنمی‌گردد، چون بازیکنان لیگ برتر با عملکرد خوب خودشان توانستند نظر کی‌روش را جلب کنند یا به‌نوعی خودشان را تحمیل کنند. یکی از نقاط ضعف کروش این است که لیگ را در این چند سال خوب ندید، ولی من فکر می‌کنم در فصل جاری واقعا لیگ خوبی داشتیم. او باید با مربیان لیگ برتری تعامل بیشتری داشته باشد.

قربانی در پایان می گوید: بهتر است که در استفاده از این مربی دقت بیشتری کنیم در ضمن در این فوتبال آنقدر پیشکسوت فهیم و کاربلد داریم که از آنها می توانیم با تشکیل یک کمیته فنی استفاده کنیم.

251 41

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.