24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – حمید درخشان گفت که پرسپولیس در مسابقه با ذوب‌آهن سوار بر بازی بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید درخشان سرمربی پرسپولیس پس از شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: «ما در نیمه دوم بهتر از ذوب‌آهن بازی کردیم و فرصت‌های زیادی را هم از دست دادیم. تیمی که فرصت از دست می‌دهد غافلگیر می‌شود و ذوب‌آهن از فرصتی که به دست آورد به گل رسید. ما مستحق باخت نبودیم. نمی‌خواهم در مورد داوری حرف بزنم ولی داوری هم در این بازی بی‌تاثیر نبود. ما در تعطیلات تمرینات سختی را گذراندیم. بازیکنان سنگین بودند. در کل ما سوار بر بازی بودیم و موقعیت‌های زیادی را به دست آوردیم.»
درخشان در پاسخ به این سوال که چرا تمرکز خود را به جای پرسپولیس، روی تیم ملی گذاشته گفت:«من به تیم ملی زیاد توجه نمی‌کردم. فقط بعد از باخت با عراق در این مورد حرف زدم. بحث خاصی هم مطرح نکردم. من فقط گفتم چرا بازی را واگذار کردیم. تمرکز من روی پرسپولیس بود.»
او در پاسخ به این سوال که آیا کروش باید در تیم ملی بماند؟ گفت: «من تصمیم گیرنده نیستم. کمیته فنی فدراسیون فوتبال در این مورد تصمیم می‌گیرد. مردم دوست دارند کروش بماند و من هم خوشحال می شوم او بماند و به تیم ملی کمک کند. هر کسی حق دارد نظر خودش را بدهد. من هم در مورد کروش نظر خاصی ندادم. به عنوان یک ملی‌پوش سابق حق دارم که از یک مربی خارجی بپرسم چرا به عراق باخته‌ایم. من غیر از این سوال، چیز خاصی نگفتم و بی احترامی هم نکردم.»
43 43

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.