24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > مدیریت ورزش – تا پایان سال، ۹۰ درصد اعتبارات پیش‌بینی شده فدراسیون‌ها پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مناف هاشمی در جمع خبرنگاران در خصوص اعتراض مربیان به جوایز اهدایی وزارت ورزش اظهار داشت: مقایسه کردن جوایز ورزشکاران و مربیان درست نیست. مربیان حقوق‌بگیر هستند و اگر هدیه‌ای به آنها داده شده می‌توانند قبول کنند و یا می‌توانند آن را قبول نکنند.

وی در خصوص اینکه ورزشکاران خود را با فوتبالیست‌ها و مربیان نیز دستمزدشان را با کی‌روش مقایسه می‌کنند، گفت: قطعا این انتظار به جایی نیست ما قدردان زحمات مربیان هستیم، البته آنها بهترین حقوق را از مجموعه خود دریافت می‌کنند ما هم در این زمینه کمک می‌کنیم و حمایت می‌کنیم ولی وظیفه ما نیست. 

معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص بودجه وزارت ورزش و احتمال افزایش آن در کمیسیون تلفیق مجلس خاطرنشان کرد: هنوز چیزی روشن نشده چون در این کمیسیون در مورد هزینه‌ها بحث می‌شود. ما 10 پیشنهاد دادیم که اگر 3،4 تا از آنها به نتیجه برسد اعتبار خوبی برای سال آینده خواهیم داشت. 

هاشمی در خصوص بودجه واریزی وزارت ورزش در پایان سال نیز تصریح کرد: تصور می‌کنم بین 6 تا 10 میلیارد را بتوانیم آخر بهمن  یا اوایل اسفند به فدراسیون‌ها پرداخت کنیم و این پرداختی بستگی به میزان عملیاتی شدن برنامه‌های توافق‌نامه و میزان مانده‌ها دارد. در مجموع پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان سال فدراسیون‌ها 90 درصد از اعتبارات خود را دریافت کنند.

251 41

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.