24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > فوتبال ملی – دانیال داوری روزهای خوبی را در گراس‌هاپر سوئیس نمی‌گذراند.

به گزارش خبرورزشی؛او پس از جدایی از بوندس‌لیگا و رفتن به لیگ سوئیس، تیم ملی ایران را هم از دست داد و حالا هم برای شماره یک شدن در تیم خود، کار سختی پیش رو دارد. داوری در خصوص آخرین شرایط خود و تیمش، گفت‌وگویی به زبان آلمانی با تلویزیون اسپورت لند انجام داده که در ادامه می‌خوانید. 

وضعیت بدنی و آمادگی خودت و گراس‌هاپر چگونه است؟ 
شرایط خوبی داریم اما خیلی خسته هستیم زیرا تمرینات سخت و پرفشاری را سپری کردیم. تیم ما الان به هم نزدیک شده و بازیکنان، ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند. فکر می‌کنم باید کمی استراحت کنیم و با مربی جدید، برای دور برگشت بازی‌ها خیلی امیدواریم.

سرمربی شما عوض شد. اسکیبه رفت و حالا پیرلوییجی تامی آمده؛ تفاوت این دو مربی را در چه دیدی؟ 
نمی‌توان به طور کلی گفت این دو مربی چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. مربی جدید ما اثر خوبی روی تیم داشته، او با همه بازیکنان آشناست و با تک‌تک ما صحبت می‌کند. از نظر تاکتیکی و شرایط بدنی،‌ تیم ما بهتر شده و امیدواریم در نیم‌فصل دوم بازی‌های بهتری انجام دهیم.

وقتی سرمربی یک تیم تغییر می‌کند، خیلی چیزها عوض می‌شود. خود تو شانس بازی کردنت را زیاد می‌دانی یا کم؟ 
راستش هنوز به این مسئله فکر نکرده‌ام و نمی‌دانم چقدر شانس دارم. من سعی می‌کنم در تمرینات بهترین عملکرد را داشته باشم و هر وقت به زمین می‌روم تمام تمرکزم روی موفقیت تیم است. من مثل دو دروازه‌بان دیگر تیم، برای به دست آوردن جایگاه تیمی بهتر در جدول تلاش می‌کنم.

پیرلوییجی تامی، سرمربی جدید شما گفته روحیه تیمی گراس‌هاپر خیلی خوب است. این مربی چه کاری انجام داده که همه بازیکنان رابطه خوبی با یکدیگر دارند؟ 
ما در اردوی خود روزی 2 بار تمرین می‌کردیم، سرمربی هم با همه بازیکنان به صورت تیمی و فردی صحبت می‌کند. ما غیر از تمرین و مسابقه، در اوقات فراغت هم با یکدیگر بیرون می‌رفتیم و قدم می‌زدیم. فکر می‌کنم این‌گونه کارها در نزدیک کردن بازیکنان به یکدیگر خیلی مؤثر باشد.

تیم شما در یک دیدار دوستانه، 3 بر صفر فورتونا دوسلدورف را شکست داد اما در دیدار با اینگو اشتاید، 6 بر صفر باختید. شاید در بازی‌های دوستانه، نتیجه اهمیت بالایی نداشته باشد اما این شکست سنگین، روحیه شما را پایین نمی‌آورد؟ 
طبیعی است که ما دوست داشته باشیم همه بازی‌های‌مان را ببریم، حتی بازی‌های دوستانه اما از طرف دیگر نباید به نتایج بازی‌های تدارکاتی اهمیت داد. ما در بازی‌ای که باختیم، به خاطر تمرینات سنگین و پرفشار واقعاً‌ خسته بودیم. شرایط بدنی ما‌ مطلوب نبود اما در مجموع همان‌طور که به برد 3 بر صفر نباید خیلی بها داد، باخت 6 بر صفر را هم نباید بیش از حد مهم دانست.

شما از آفتاب اسپانیا، به برف سوئیس بازگشته‌اید. دوست داشتید در اسپانیا می‌ماندید یا اینکه از بازگشت به خانه خوشحال هستید؟ 
طبیعی است که حضور در اسپانیا و برپایی اردوی تدارکاتی برای ما خیلی خوب بود. در اسپانیا به ما خوش گذشت اما از اینکه به خانه آمده‌ایم هم خوشحالیم.

اولین کار تو پس از بازگشت به خانه چیست؟ می‌خواهی آدم برفی درست کنی؟ 
اولین کارم این است که پسر کوچکم را ببینم زیرا چند روز از او دور بوده‌ام و اگر شد با او یک آدم برفی درست می‌کنم. (باخنده).

251 41

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.