24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > فوتبال جهان – چهار نامزد ریاست فیفا مدارک خود را ارائه دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چهار نفر نامزد ریاست فیفا شده اند. انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال 29 ماه می در زوریخ سوئیس انجام می شود. کمیته انتخابات فیفا صلاحیت جوزف سپ بلاتر، لوئیس فیگو، پرنس علی بن الحسین و میشل فن پراگ را مورد بررسی قرار می دهد.
طبق مقررات انتخابات ریاست فدراسیون جهانی فوتبال، کمیته انتخابات پرونده کاندیداها را به اتاق تحقیق کمیته مستقل اخلاق ارجاع خواهد داد تا این کمیته صلاحیت یا عدم صلاحیت این افراد را بر مبنای مقررات ظرف ده روز تعیین کند.
بلافاصله پس از اعلام نتایج صلاحیت ها، کمیته انتخابات نشست دوباره ای برگزار خواهد کرد و تمامی مدارک واصله را بررسی و اعتبار آنها را با مقررات اجرایی و نظارتی فیفا تطبیق خواهد داد. پس از این فرایند کمیته اسامی کندیداهای واجد شرایط شرکت در انتخابات ریاست فیفا را رسما اعلام خواهد کرد.
انتخابات ریاست فیفا یک اتفاق با اهمیت در فوتبال جهان است که معمولا با حاشیه هایی همراه خواهد شد. چهار سال قبل بن همام برای ریاست فیفا رقیب جدی بلاتر بود اما زمانی که این رقابت بسیار جدی شده بود، اتهام رشوه 5 میلیون دلاری به او زده شد و فیفا هم طی حکمی او را به صورت مادام العمر از هر گونه سمت و فعالیت فوتبالی محروم کرد.
چهار سال پیش از آن هم عیسی حیاتو در رقابت پشت صحنه با بلاتر دور خورد و نتوانست مقابل او مقاومت کند. حالا نکته جالب اینجاست که پلاتینی، یکی از جدی ترین رقبای بلاتر حتی برای ریاست فیفا نام نویسی هم نکرده. دیوید ژینولا فرانسوی هم قرار بود کاندیدا شود اما در نهایت خبری از او نشد تا بلاتر خیال راحت تری برای ادامه حضور در پست ریاست فیفا داشته باشد.
43 43

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.