24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – سازمان لیگ اعلام کرد که باشگاه استقلال همچنان بدهکار است.

به گزارش سایت سازمان لیگ؛ روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد: در پی سلسله مصاحبه های مسئولین محترم باشگاه استقلال تهران در سطوح مختلف مدیریتی و تکرار موضوع مطالبات از سازمان لیگ فوتبال ایران و علی رغم توضیحات و ارائه مدارک در جلسات حضوری و تمایل سازمان لیگ جهت رسانه ای نشدن این موضوع، این سازمان طی نامه ای به باشگاه استقلال موارد زیر را خطاب به مدیر عامل محترم باشگاه استقلال عنوان کرد:
1- از ابتدای فصل تاکنون مبلغ 14.158.619.631 ریال به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در بستانکاری آن باشگاه پرداخت و اعمال شده است.
2- در حال حاضر به استناد مدارک و پرداختهای قبلی سازمان لیگ فوتبال ایران ، باشگاه استقلال مبلغ قابل توجهی بدهکار است که مدارک مربوطه به مسئولین ذیربط ارائه شده است.
3- سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون فوتبال در راستای وصول مطالبات از صداو سیما در تلاشی جدی است و این مطالبات پس از دریافت به باشگاه ها پرداخت خواهد شد.
4- همچنین در راستای وصول الباقی تعهدات پیمانکار تبلیغات محیطی سال قبل 92.93 در حال پیگیری بوده و روند مربوط به وصول تبلیغات محیطی فصل 93.94 نیز تا کنون به مبلغ 158.300.000.000 ریال محقق شده و الباقی نیز طبق هماهنگی هیات رئیسه سازمان لیگ وصول خواهد شد.
5-شایسته است بر اساس مقررات مربوط به آیین نامه لیگ و باشگاه ها، مسئولین ذیربط در حوزه فوتبال از هر گونه مصاحبه در رسانه ها و پیگیری امور از آن طریق خودداری نمایند.
43 43

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.