24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > مدیریت ورزش – استقلال تهران امسال هم درگیر حاشیه های قراردادهای بازیکنان خارجی اش است.

آریا صالحی / فسخ قرارداد هلمکه، بازیکن آلمانی استقلالی ها که بدون انجام حتی یک بازی رسمی از این تیم جدا شد، حاشیه هایی برای آبی پوشان ایجاد کرده است. این بازیکن که قرار بود در نیم فصل دوم بخشی از ضعف های استقلال را پوشش دهد، حاشیه بزرگی برای این تیم ایجاد کرده است.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امروز تعدادی از رسانه ها نسبت به عقد قرارداد با این بازیکن مصدوم انتقاد کرده اند و در مورد آن از وزارت ورزش سوال پرسیده اند که این حیف و میل بیت المال تا چه زمانی باید ادامه داشته باشد؟ انتقاد این رسانه ها به این دلیل است که استقلال طی یکی دو سال گذشته دلارهای زیادی را بابت عقد قرارداد با بازیکنان خارجی حیف و میل کرده که رقم آن به بیش از یک میلیون دلار می رسد.
استقلال بابت خریدهای خارجی خود طی چند سال گذشته، نزدیک به 1.2 میلیون دلار بدهی دارد. این تیم فقط برای توزی، یکی از بازیکنان خارجی خود باید 300 هزار دلار پرداخت کند که حتی فیفا هم تهدید کرده ممکن است بابت شکایت این بازیکن، از استقلالی ها امتیاز کسر کند.
قرارداد هلمکه بازیکن آلمانی استقلال هم 120 هزار دلار بوده که باشگاه تشخیص داده او نمی تواند 6 هفته بازی کند و خواستار فسخ قرارداد او شده است. استقلال به این دلیل که خودش خواستار فسخ قرارداد هلمکه شده باید کل قرارداد او را پرداخت می کرد اما این باشگاه طی توافقی که با هلمکه داشته، باید حدود 30 هزار دلار به او بدهد. هلمکه هم پس از عقد قراردادش به الاهلی مصر پیوسته است. استقلالی ها باید پول داسیلوا، دروازه بانی که هیچ وقت در ترکیب این تیم حضور نداشت هم خسارت بدهند.
همه این زیان های مالی در شرایطی است که باشگاه استقلال امروز با صدور بیانیه ای، به انتقاد از رسانه هایی پرداخته که نوشته اند استقلال پول بیت المال را حیف و میل می کند. در بیانیه باشگاه استقلال نوشته شده است: «چند سایت و خبرگزاری ورزشی و یک خبرگزاری منتسب به دولت گزارشی کذب درباره قرارداد هلمکه منتشر کرده اند. لازم به ذکر است که با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی و قانون، بودجه دولتی‌ ای به استقلال تعلق نگرفته است و این باشگاه همچون آن خبرگزاری منتسب به دولت از بیت المال ارتزاق نمی کند. قرارداد هلمکه با تایید تست فدراسیون پزشکی ورزشی ایران بسته شده و قرار است که جلسه‌ای هم برای پیگیری موضوع او در باشگاه استقلال برگزار شود. لازم به ذکر است که هنوز پولی به هلمکه بابت فسخ قراردادش پرداخت نشده است.»
استقلالی ها در حالی مدعی هستند از بیت المال ارتزاق نمی کنند که این باشگاه با تمام اموال و دارایی هایش متعلق به دولت است و اگر چنین نبود، هیچ گاه سازمان خصوصی سازی نمی توانست آگهی مزایده آن را منتشر کند. استقلال و پرسپولیس جزو اموال دولت محسوب می شوند و اگر درآمدی هم از هر محلی دارند، این درآمد متعلق به این مجموعه های دولتی است. در حالی که برند، املاک و دارایی های این دو باشگاه متعلق به دولت است، کسی نمی تواند درآمدهای آن ها را جدا از مجموعه دولت بداند.
43 43

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.