24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – رضا عنایتی مهاجم 38 ساله و مشهدی که بعد از 5 سال به استقلال برگشت توانست در اولین بازی استقلال مقابل سپاهان برای تیمش گلزنی کند.

زاوش محمدی / رضا عنایتی 38 ساله که بعد از 5 سال به تیم محبوبش برگشته بود در اولین بازی رسمی خود به عنوان کاپیتان موفق به گل زنی شد. او در دقیقه 8 بازی از پشت محوطه جریمه با شوتی زیبا دروازه رحمان احمدی را باز کرد. عنایتی درباره این بازی به خبرآنلاین گفت: بازی حساسی برای هر دو تیم بود.بحث مرگ و زندگی بود.سپاهان با برد به صدر جدول می رفت و ما هم می توانستیم به کورس قهرمانی برگردیم که خدا را شکر با کمک خدا و همت بچه ها توانستیم بازی را ببریم.
وی درباره گلی که زد گفت: خیلی خوشحالم که دوباره بعد از 5 سال پیراهن استقلال را پوشیدم و توانستم گل بزنم و این خوشحالی را با هوادارای استقلال تقسیم کنم. گلی که می زنیم نتیجه تلاش همه بچه هاست و گلی که می خوریم همه مقصر هستیم ولی خدارا شکر که بازی را بردیم. از همه بازیکنان تیم تشکر می کنم که حمایتم کردند. مخصوصا از ملی پوش ها که با خستگی و روحیه ای که داشتند بهترین بازی را از خودشان به نمایش گذاشتند.
وی درباره شماره عجیب پیراهنش گفت: شماره 80 شماره پسرم معین است. او علاقه زیادی به این شماره دارد وگرنه من همان شماره قبلی 11 را می خواستم که به خاطر یک قانون سازمان لیگ، نمی شود پیراهن بازیکنی که الان در تیم ما حضور ندارد (محمد قاضی) را بپوشم. من این شماره را به اصرار و خواسته پسرم پوشیدم.
وی درباره آمادگی بالایی که از خود نشان داده گفت:خدا را شکر فعلا از آمادگی خوبی برخوردارم و تا روزی که احساس کنم بتوانم بازی کنم و بتوانم برای تیمم موثر باشم بازی خواهم کرد.فعلا تمام فکرم کمک به استقلال است و می خواهم به عنوان کاپیتان با استقلال قهرمان شوم و دوست دارم دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشم. اگر مربیان تیم ملی احساس کنند می توانم کمکی کنم با کمال میل می پذیرم و درخدمت تیم ملی هستم.
43 43

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.