24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > مدیریت ورزش – در ادامه تغییراتی که به نظر می رسد باب میل علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال نیست، محمود اسلامیان هم نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال شد. مرد سرشناس اقتصاد ایران و دوست صمیمی مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او که مدت ها برای حفظ هادی آیت اللهی در پست نایب رئیسی یا نبی در دبیر کلی، می جنگید در زمانی اندک، با کنار گذاشتن شان موافقت کرد. از همان ابتدا به نظر می رسید این تغییرات یک پیغام دارد؛ برکناری احتمالی علی کفاشیان. رئیس البته در این باره به خبرآنلاین می گوید: «من برای دوره سوم ریاستم هم برنامه ریزی کرده ام. این دوره را کامل هستم و برای دوره بعد هم کاندید می شود. اگر قرار به رفتن باشد، تنها مجمع فدراسیون باید بنده را برکنار کند، نه کس دیگری.» 

در مجمع آینده فدراسیون فوتبال، اعضا به محمود اسلامیان رای می دهند و از همین حالا پیداست، او رای لازم را برای این پست خواهد آورد. اسلامیان برای ورزشی ها چهره ای آشناست. او که دوستی نزدیکی با مهدی تاج رئیس سازمان لیگ دارد، مدیر عامل شرکت ملی ذوب آهن (1379-1376)و مجتمع فولاد مبارکه سپاهان(1385-1379) بوده است. اسلامیان لیسانس مهندسی صنایع خود را از دانشگاه علم و صنعت و فوق لیسانس مدیریت صنعتی-دکترای مدیریت صنعتی اش را از دانشگاه ویکتوریا کانادا گرفته است. در رزومه کار او استانداری چهار محال بختیاری هم دیده می شود. اسلامیان در حال حاضر رئیس صندوق بازنشستگی کل کشور است و باید دید که آیا مشغل دو شغله بودنش، می تواند مانع از حضورش در فدراسیون شود یا نه. او از حامیان دکتر روحانی در انتخابات دوره قبل ریاست جمهوری بود. 

در مجموع، به نظر می رسد انتخاب اسلامیان برای پست نایب رئیس اول فدراسیون، صندلی ریاست کفاشیان را سس تر از همیشه کرده است. منقدان و می گوید تا قبل از عید او ریاست را تحویل می دهد و می رود اما خودش تلاش می کند تا اردیبهشت ماه بماند و بتواند کرسی نایب رئیسی AFC را به دست بیاورد. رئیس در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است این پیش بینی ها درست از آب در بیاید و قبل از سال 94 برکنارش کنند، می گوید: «نه بابا، این حرف ها کدام است.» مجمع فدراسیون فوتبال وظیفه برکناری یا انتخاب رئیس را دارد و با توجه به اینکه تا این لحظه درخواستی برای برگزار مجمع داده نشده، حداقل تا 4 اسفند مجمعی در کار نخواهد بود؛ مگر اینکه اقدامات از همین لحظه صورت بگیرد تا مجمع اواخر اسفندماه برگزار شود. کفاشیان می گوید: «بنده ترسی از برگزاری مجمع ندارم. اگر خواستند قبل از پایان سال مجمع را برگزار می کنم.» 

اگرچه علی کفاشیان مسیر مدیریتی اش را همان طور که دوست دارد پیش می برد و با خنده از کنار سئوال هایی از این دست می گذرد اما منتقدان او بلافاصله با معرفی اسلامیان برای این سمت می گویند او بزودی جای کفاشیان را می گیرد. آنها می گویند این بخشی از اعطای اختیارات فدراسیون فوتبال به مهدی تاج است که دوستان بلندپایه ای در دولت دارد. دوستانی در حد مشاوران عالی رئیس جمهور. کفاشیان اما فارغ از همه این تفسیرها می گوید:«خبری نیست»

251 41

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.