24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سپاهان گفت:در آسیا نیاز به تماشاگر داریم.

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان در کنفراس مطبوعاتی پیش از بازی فردا مقابل سپاهان گفت: من در هر شهری که می‌روم مجموعه آن تیم را تحلیل می‌کنم تا بفهمم FC برازنده یک باشگاه هست یا خیر. امروز فهمیدم که این کلمه برازنده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است. سپاهان چند سالی است که تغییر کرده و همواره مدیون مدیریت خوب خود است که تبدیل به قطب جدید فوتبال ایران شده است. امیدوارم تا سال ۲۰۲۰ اکثر باشگاه های ما تبدیل به باشگاه واقعی شوند.
بازی سختی مقابل سپاهان خواهیم داشت و آقای فرکی که افتخار شاگردی ایشان را دارم تیم خوبی جمع کرده و بازی با کیفیتی شاهد خواهیم بود. امسال همانند سال گذشته لیگ باکیفیت و خوبی داریم زیرا یک مساوی، برد یا باخت تعیین کننده تیم اول تا پنجم جدول است و این نشان دهنده کیفیت بالای لیگ است.
وی همچنان درباره محرومان و مصدومان تیم نفت گفت: وحید امیری و قربانی دواخطاره هستند، ویکروم و ایمان مبعلی مصدوم هستند و نمی‌توانند مقابل سپاهان به میدان بروند.
منصوریان درباره بازی پلی آف جام باشگاه های آسیا که در 28 بهمن برگزار می شود گفت: تیم قطری که ما با آن مسابقه داریم یک بازیکن را به عنوان شهروند افتخاری قطر انتخاب کرده و او برابر ما به میدان می رود و این نشان می‌دهد که آن‌ها برای خرید بازیکن بسیار ولخرج هستند.
منصوریان درباره میانگین سنی تیم نفت گفت: تیم ما بسیار جوان است و میانگین سنی پایینی داریم. میانگین سنی ما در حدود ۲۴ سال یا کمتر از آن است. ما باید نداشتن هوادار خودمان را با سختکوشی بچه ها جبران کنیم.
43 43

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.