24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – سرمربی فولاد خوزستان می گویدخیلی سخت است که در این شرایط بخواهد درباره قهرمان فوتبال ایران حرف بزند.

امیر حسین اعظمی:فولاد خوزستان امسال با مشکلات متعددی مواجه شد ولی آنها با دراگان اسکوچیچ همچنان سرپا ایستاده‌اند. فولاد امسال هم جزو مدعیان جدی قهرما نی است، هرچند که دراگان تأکید می‌کند از حالا به فکر قهرمانی نیست و نمی‌خواهد در این خصوص صحبت کند. 

خیلی‌ها معتقدند شما به ‌عنوان سرمربی فولاد نقش مهمی در موفقیت‌های این تیم در فصل جاری داشتید. نظر خودتان چیست؟
همه ما تجربه خیلی سختی را پشت ‌سر گذاشتیم. هیچ‌کس نمی‌تواند تصور کند که یک باشگاه در طول فصل بازیکنانش را این‌طور از دست بدهد، آن هم در حالی که ما روی همه آنها برنامه‌ریزی کرده بودیم. مهره‌های تأثیرگذاری را از دست دادیم، ولی توانستیم با درایت کادرفنی، بازیکنان خوبی را جایگزین کنیم. من، همکاران بسیار خوبی دارم و می‌توانیم در کنار هم به موفقیت برسیم.

شما یک مربی آرام هستید و زیاد دوست ندارید در رسانه‌ها یا در اتفاقات حاشیه‌ای حضور داشته باشید؟
من روی کارم تمرکز می‌کنم چون وظیفه‌ام همین است. مسائل حاشیه‌ای چیزی نیست که بخواهم خودم را درگیر آنها کنم. من به‌ عنوان سرمربی فولاد باید وظیفه‌ام را انجام بدهم و روی کارم تمرکز داشته باشم.

به نظر شما شانس فولاد برای قهرمانی چقدر است؟
من الان اصلاً به قهرمانی فکر نمی‌کنم. ما تیم خیلی خوبی داریم ولی تعداد بازیکنان فولاد کم است. ما روی نیمکت بازیکن نداریم و من همیشه سعی می‌کنم نواقص را برطرف کنم. با این حال ما هیچ‌وقت ناامید نشدیم و امیدوارم با حمایت هواداران خوب فولاد نتایج خوبی بگیریم.

به نظر شما کیفیت فنی بازی‌های لیگ‌برتر نسبت به فصل گذشته پیشرفت داشته است؟
من فکر می‌کنم همه چیز در این مورد مانند فصل گذشته است و چیزی تغییر نکرده است.

کار کردن در اهواز چه فرقی با انزلی دارد؟
دو نوع فشار متفاوت را احساس می‌کنیم. من در انزلی شرایط راحتی برای کار کردن نداشتم ولی اینجا امکانات خیلی بهتر است. طبیعتاً توقعات بالا رفته ولی متأسفانه مشکلاتی وجود دارد که من به آن اشاره کردم.

بازی‌های تیم‌ملی را در جام ‌ملت‌ها دیدید؟
بله.

عملکرد ایران چطور بود؟
من معتقدم اگر ایران مهرداد پولادی را در بازی با عراق از دست نمی‌داد، شاید سرنوشت متفاوتی پیدا می‌کرد. به نظر من تیم‌ملی ایران بدشانسی آورد.

آیا ایران در حد و اندازه قهرمانی در آسیا بود؟
خیلی سخت است بخواهیم از قهرمانی ایران حرف بزنیم ولی به نظر من ایران می‌توانست جزو چهار تیم ‌برتر آسیا باشد.

خیلی‌ها ازجمله مسئولان فدراسیون فوتبال یا برخی کارشناسان معتقدند که کروش باید جدا از مربیگری در تیم‌ملی، برخی مشکلات فوتبال ایران را برطرف کند. نظر شما چیست؟
مشکلات فوتبال ایران عمیق‌تر از آن است که بخواهیم چنین دیدگاهی داشته باشیم. باید به این مشکلات و حل آنها نگاهی منطقی داشت. باید تغییرات گسترده‌ای در باشگاه‌ها، فوتبال پایه، امکانات و خیلی چیزهای دیگر صورت بگیرد. کروش ناجی همه مشکلات فوتبال ایران نیست. در ضمن او فقط بر اساس داشته‌هایش برنامه‌ریزی کرد و فکر می‌کنم عملکرد مناسبی داشت.

خیلی‌ها از سبک دفاعی کروش و تفکرات او انتقاد کردند. نظر شما چیست؟
من به‌ عنوان یک مربی نباید در این خصوص صحبت کنم. صحبت کردن در این زمینه بستگی به برنامه‌ریزی فدراسیون دارد. باید دید اهداف فدراسیون و خواسته‌هایش از کروش چه بوده است. با این حال باز هم می‌گویم که این مربی با توجه به داشته‌هایش عملکرد خوبی داشت.

251 41

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.