24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – استقلال تهران با یک گل سایپا را شکست داد و 34 امتیازی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال تهران با بردی که در دقایق آخر بازی با سپاهان به دست آورد، روحیه بسیار زیادی پیدا کرد. شاگردان امیر قلعه نویی که به فاصله 3 امتیازی صدر جدول رسیده بودند، می دانستند که صدرنشینی برای آن ها دور از ذهن نیست. استقلال با روحیه بالای خود در هفته نوزدهم به مصاف سایپا رفت.
سایپایی ها در نیمه اول خوب مقابل استقلال مقاومت کردند اما در دقیقه 45 سجاد شهباززاده دروازه این تیم را باز کرد تا آبی پوشان با برد به رختکن بروند. در نیمه دوم استقلالی ها تلاش کردند تا باز هم دروازه حریف را باز کنند اما بازی چندان جذاب و دیدنی نبود. سایپا هم که به فکر جبران گل خورده بود، نمی توانست موقعیت های خیلی خوب ایجاد کند.
بازی به دقایق پایانی نزدیک می شد که در دقیقه 83 جاسم کرار طی برخوردی که با بازیکن حریف داشت، واژگون شد اما فغانی به او کارت زرد داد. کرار که اعتقاد داشت بازیکن حریف روی او خطا کرده، به شدت به فغانی اعتراض می کرد و سر او فریاد می زد. فغانی هم تصمیم گرفت کارت زرد دوم را به کرار بدهد و او را اخراج کند.
با 10 نفره شدن استقلال، سایپایی ها هجومی تر شدند اما در نهایت نتوانستند به دروازه استقلال برسند و شاگردان قلعه نویی با همان یک گل سجاد شهباززاده توانستند بازی را ببرند.
43 43

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.