24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – مجید جلالی گفت که باخت سایپا مقابل استقلال به دلیل جوانی بازیکنان این تیم بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجید جلالی سرمربی سایپا پس از باخت تیمش مقابل استقلال گفت: «بازی مهمی داشتیم. این باخت غرامت کاری است که من انجام می دهم. من از جوانانی استفاده می کنم که می توانند خوب باشند اما در یک روز عملکردشان خوب نیست و تیم امتیاز نمی گیرند. البته من به کاری که می کنم اطمینان دارم. در نیمه دوم هم دیدید که بازی یک طرفه به سود سایپا بود.»
او در پاسخ به اینکه چرا تماشاگران سایپا جایگاه خوبی در ورزشگاه نداشتند گفت: «مگر اینجا زمین ما نیست؟ چرا نگذاشتند هواداران سایپا جای خوبی قرار بگیرند؟ چرا نگذاشتند ما در این زمین بازی تدارکاتی انجام دهیم؟ من سال هاست که در رقابت نابرابر حضور دارم. از جهات مختلف نابرابری در لیگ ایران دیده می شود. ما در تعطیلات لیگ خواستیم دو بازی تدارکاتی در کرج انجام دهیم اما نگذاشتند در کرج بازی کنیم.»
جلالی در پایان گفت: «من دلم به همان 150 هوادار سایپا گرم است که همیشه پشت تیم ایستاده اند. آن هایی هم که قصد تخریب تیم را دارند خودشان با مدیران باشگاه کنار بیایند.»
43 43

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.