24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – جلسه استقلالی ها درباره هندریک هلمکه در ساختمان باشگاه برگزار شد.

جلسه مسئولان این باشگاه درباره وضعیت هلمکه برگزار شد. در این جلسه که روز پنجشنبه شانزدهم بهمن ماه در ساختمان باشگاه استقلال برگزار شد، آقایان افشارزاده، معینی، نظری جویباری، میرشاد ماجدی، دکتر مردانی، دکتر نوروزی و دکتر ستوده حضور داشتند و همچنین با دکتر ابراهیمیان نیز از طریق تلفن ارتباطی گرفته شد و در نهایت نتایج زیر بعد از بحث ها و گفت وگو ها به دست آمد:

1- هندریک هلمکه در تاریخ 17 دی ماه 93 به صورت استاندارد در کلینیک پزشکی ورزشی فوتبال ایران تست های سلامتی خود را گذرانده و به این ترتیب تا آن تاریخ مشکلی نداشته است.

2- هندریک هلمکه به دلیل مصدومیت در بازی با صنعت نفت آبادان دچار پارگی مینیسک خارجی زانوی راست و صدمه در غضروف استخوان کندیل خارجی استخوان ران بوده و نیاز به حداقل 6 هفته درمان و بعد از دوره درمان نیاز به بررسی مجدد وضعیت داشته است.

3- از این پس بازیکنان درخواستی باشگاه باید از سوی کمیته پزشکی باشگاه تحت معاینات پزشکی قرار بگیرند و سپس اقدامات بعدی درخصوص آنها صورت بگیرد.

251 41

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.