24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – شاهردوی می گوید:« به نظر من درخشان باید قبول کند که عملکردش در پرسپولیس نتیجه نداد.»

سایت فوتبال ایران نوشت: رضا شاهرودی کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که حمید درخشان باید استعفا بدهد چون نتوانست به این تیم کمکی کند.

شاهرودی در مصاحبه با خبرنگار سایت فوتبال ایران، ابتدا در پاسخ به این سؤال که آیا برکناری حمید درخشان می‌تواند راهکار مناسبی برای بهبود اوضاع پرسپولیس باشد، می گوید: من فکر می‌کنم درصد متحول شدن پرسپولیس خیلی کم است، ولی می‌توان به هر حال یک شوک مثبت به تیم داد. من فکر می‌کنم درخشان نتوانسته دیسیپلین و رفاقت را وارد پرسپولیس کند و این موضوع کاملا مشخص است.

او ادامه می دهد: من فکر می‌کنم در ترکیب پرسپولیس هم نوعی لجبازی دیده می‌شود و شاید چیز دیگر که نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم. شما می‌بینید که دفاع راست در دفاع چپ بازی می‌کنم یا خالقی‌فر که یک هافبک چپ‌پا است به سمت راست می‌رود. من از ترکیب پرسپولیس واقعا تعجب کردم و فکر می‌کنم درخشان هم خودش مانده است که چکار می‌کند.

شاهرودی در قسمت دیگری از حرف‌هایش خاطرنشان می کند: من معتقدم اگر درخشان پرسپولیس را دوست دارد باید استعفا بدهد. به هر حال او نتوانست به این تیم کمک کند و قبل از اینکه پرسپولیس به لیگ دسته اول سقوط کند، درخشان باید کنار برود. ببینید شرایط پرسپولیس به کجا رسیده که پیشکسوتی مثل من باید اینطور حرف بزند.

شاهرودی در پاسخ به این سؤال که آیا مربی بزرگ خارجی می‌تواند شرایط پرسپولیس تغییر بدهد، می‌گوید: من فکر می‌کنم پرسپولیس نمی‌تواند مربی خارجی بیاورد چون این تیم مشکلات مالی دارد و اصلا معلوم نیست چه کسی پرسپولیس را از لحاظ مالی حمایت می‌کند. من فکر می‌کنم گزینه‌های داخلی نتیجه بهتری می‌دهند.

او در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید می کند: بعد از اینکه علی دایی رفت خیلی‌ها توقع داشتند شرایط بهتر شود، ولی بدتر شد. من فکر می‌کنم اگر او می‌ماند اوضاع اینقدر بد نبود. در حال حاضر مربیانی مثل همین دایی و یا محمد مایلی‌کهن می‌توانند گزینه‌های خوبی برای پرسپولیس باشند. به نظر من درخشان باید قبول کند که عملکردش در پرسپولیس نتیجه نداد.

251 41

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.