24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – مجتبی محرمی از حمید درخشان درخواست کرد از سرمربیگری پرسپولیس کناره گیری کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مجتبی محرمی اسطوره تعصب باشگاه پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود متنی برای حمید درخشان نوشت که به شرح زیر است:

درد و دلی با دوست دوران جوونی جناب حمید خان درخشان. حمید خان دلم گرفته خیلی جلوی خودمو گرفتم تو این روزهای سخت نمک به زخمت نپاشم ولی وقتی بعضی از نظرات جوون هایی رو می خونم که بدون اینکه بدونن این حرف ها رو به کسی می زنن که یک روز مغز متفکر پرسپولیس و تیم ملی بود و عربها آرزوی داشتنشو داشتن داغون می شم. اما حمید عزیز ماها باید با واقعیت کنار بیایم. نسل جدید با اسم ماها دیگه زیاد کار نداره اونها فقط یک چیز واسشون مهمه تیمشون و تیمشون و تیمشون. همون تیمی که تو قول دادی درستش کنی ولی نتونستی. اونم به هزار دلیل و تقصیر که خودت مسئولشی. لذا به عنوان کسی که یک عمر کاپیتانم بودی ازت خواهش می کنم تا حرمتت بیش از این از بین نرفته استعفا بده و خودتو خلاص کن. بخدا دیگه قاطی کردی و دست و پای بیخودی می زنی. مقایسه این تیم داغون با تیم دهه شصت و هفتاد نشون دهنده عدم تعادل روحی و فکری تو هست و این توجیه کردن ها فقط خرابترت می کنه. مقایسه تیمی که رضا شاهرودی و جواد منافی و مهرداد میناوند باید زاپاس من کمترین می شدن و فرشاد و دایی و شاه محمدی فرواردش بودن با تیم فعلی یعنی توهین به شعور مردم. تا اینجا نتیجه رو باختی و اعتبارتو بخوای بیخودی اصرار به ماندن بی فایده کنی فردا بدتر هم می شود و رفقایت عذاب می کشند. به حرمت هم تیمی هایت بکش کنار و نگذار نوستالوژی دهه شصت فوتبال ایران در سایه سوء مدیریت شما نزد افکار عمومی خدشه دار و بی اعتبار بشه. منم مجتبی محرمی دوست و هم بازی سال های دورت که این ها رو بهت گفتم نه رقیب و دشمنت. پس خوب بهشون فکر کن و تصمیم درستو تا دیر نشده بگیر.
43 43

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.