24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > دیگر ورزشها – تیم ملی هاکی ایران با صعود به جمع 4 تیم برتر دنیا شگفتی ساز شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ تیم ملی هاکی داخل سالن ایران که از گروه خود به عنوان تیم چهارم به مرحله نیمه نهایی صعود کرده بود توانست در مصاف با روسیه تیم صدرنشین گروه مقابل به برتری 8 بر 5 دست پیدا کند و با این پیروزی باور نکردنی برای اولین بار در تاریخ آسیا به جمع 4 تیم برتر دنیا برسد. تیم ملی کشورمان شنبه شب برای رسیدن به بازی فینال به مصاف تیم ملی اتریش رفت اما در نهایت بانتیجه 7 بر 5 مغلوب شد تا راهی بازی رده بندی شود. 

ایران در بازی رده بندی از ساعت 2 یکشنبه به وقت تهران با آلمان میزبان دیدار می کندو ملی پوشان ایرانی یکبار در بازی مرحله گروهی به آلمان باختند. بهرام شفیع رئیس فدراسیون هاکی ایران درباره مسابقات لایپژیک گفت:« بچه ها دست به کار بزرگی زدند و انصافا شگفتی خلق کردند. این در تاریخ هاکی آسیا بی سابقه است که یک تیم از ما بتواند به جمع 4 تیم دنیا برسد.باز تلاش و زحمت بچه های خوب مان در کادرفنی و بازیکنان تشکر می کنم و به همه آنها خسته نباشید می گویم. امیدوارم این پیروزی آغازی باشد برای روزهای پرفروغ هاکی در آینده.»

4141

منبع : www.khabaronline.ir

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.