24
محل تبلیغ شما
24
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار ورزشی

برو بریم »
ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های مضر برای خانم ها را بشناسیم

ورزش های گروهی هم مزایای اجتماعی و هم اقتصادی را برای جامعه به همراه دارد.در حقیقت ، این جزء معدود مواردی است که به ندرت ...

ورزش > لیگ برتر – استقلال با گل دقیقه 95 سجاد شهباز زاده پیکان را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بازی استقلال – پیکان اولین مسابقه ای بود که وحید طالبلو دوباره در ترکیب استقلال قرار گرفت. طالبلو که رابطه خوبی با مهدی رحمتی ندارد، شاید به این دلیل در دروازه استقلال قرار گرفت که حضور رحمتی در آن سوی میدان، انگیزه او را برای درخشش در این دیدار تحریک کند.

پیکان با جمعی از چهره های مطرح فوتبال ایران مثل مهدی رحمتی، محمد نصرتی، ساموئل و سعید دقیقی به مصاف استقلال رفت تا شاید بتواند مانع تداوم ثبت نتایج خوب این تیم شود. استقلال که در هفته های گذشته نتایج خوبی گرفته و توانسته دوباره تهدیدی برای صدرنشینان شود، در نیمه اول نتوانست به پیکان گل بزند. پیکان هم در باز کردن دروازه حریف ناکام بود و نیمه اول بدون گل تمام شد.

در نیمه دوم استقلال و پیکان نتوانستند بازی خوبی انجام دهند و موقعیت هایی که ایجاد شد چندان جدی نبودند. به جز یکی دو صحنه، تیم ها موقعیت خاصی نداشتند و در پایان 90 دقیقه، هنوز نتیجه بدون گل بود. اما این بازی 5 دقیقه وقت اضافه حساس داشت؛ 5 دقیقه ای که در آن استقلال توسط سجاد شهباززاده به گل رسید و سه امتیاز حساس را به حساب خود ریخت. یک دقیقه بعد از این گل داور سوت پایان بازی را زد و مسابقه با برد یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

استقلال هفته هجدهم لیگ برتر هم با گل دقیقه 92 امید ابراهیمی سپاهان را شکست داده بود.

با این برد استقلال 37 امتیازی شد و پس از نفت تهران و فولاد اهواز، در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

43 43

منبع : www.khabaronline.ir
مطالب مرتبط :

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.