16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

اخبار,اخبار ورزشی ,کارت معافی‌ فوتبالیست ها

 

پدر و مادر یک بازیکن شناخته شده فوتبال طلاق صوری گرفته اند تا فرزندشان با کفالت مادرش، معافی خود را بگیرد.

در میان افرادی که گفته می‌شود کارت معافی‌شان باطل شده است، نام دو فوتبالیست سرشناس کشورمان هم دیده می‌شود. اما معافی یکی از آنها به خاطر طلاق پدر و مادرش و گرفتن کفالت مادر است!

طبق پرونده‌ای که در نظام وظیفه وجود دارد بلافاصله بعد از طلاق پدر و مادر این ستاره و گرفتن کفالت مادر توسط بازیکن مورد نظر، پدر و مادر جدا شده با حضور در دفترخانه‌ای دیگر مجدداً به عقد هم درآمده‌اند تا تنها با یک طلاق صوری باعث گرفتن معافی فرزند خود شوند!

یک بازیکن شناخته شده دیگر فوتبال ایران که نامش در فهرست معافیت‌های باطل شده است، مدارکی به اداره نظام وظیفه تحویل داده که اثبات می‌کرده کر و لال است!

فرض بر این که تمام این معافیت‌هایی که غیورمردان فوتبالیست گرفته‌اند، درست و قانونی بوده است، آیا هرگز به این فکر کرده‌اید که چرا صاحبان مشاغل پولسازی چون فوتبالیست‌ها باید معاف شوند؟!

به عبارت دیگر چرا افراد سایر طبقات محروم جامعه از شرایط معافی محرومند؟! اصلاً مگر سربازی رفتن برای این دردانه‌های پر از خالکوبی چقدر سخت است؟

پاسخ دهید