16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

 

اخبار,اخبارورزشی,علی دایی

 پیغام علی دایی برای سیاسی

 

سرمربی سابق پرسپولیس در پیغامی برای رئیس هیات مدیره باشگاه گفته که تا قران آخر پولش را می خواهد.

به گزارش جام نیوز، علی دایی از سرمربیگری پرسپولیس برکنار شد. حالا این وسط فقط تکلیف قرارداد میلیاردی او با این باشگاه نا‌معلوم مانده است.

شنیده شده که اخیرا نماینده این مربی با حضور در باشگاه درباره حق و حقوق این مربی گفتگویی با رییس هیات‌مدیره پرسپولیس انجام داده است.

 در شرایطی که مدیران باشگاه در نظر دارند با مذاکره با دایی درباره مابقی مطالبات و پول قرارداد سال آینده از این مربی تخفیف بگیرند، سرمربی سابق سرخپوشان به مدیران باشگاه پیغام فرستاده که تا قران آخر پولش را باید پرداخت کنند و گرنه رسما به فیفا از باشگاه شکایت خواهد کرد و اسناد و مدارک خود را درباره پشت پرده باشگاه در رسانه‌ها منتشر خواهد کرد.

علیرغم اینکه روز گذشته سیاسی در برنامه ورزش و مردم در کمال آرامش اعلام کرده که مطالبات دایی را تا انتها خواهند پرداخت ولی به نظر می رسد مذاکرات روزهای آینده باشگاه با دایی، حواشی خاصی به همراه داشته باشد.

به ویژه الان که شنیده شده اعضای هیات مدیره اخیرا جلساتی با مسئولان ورزشی کشور برگزار کرده بودند که راهکاری پیدا کنند تا دایی برکنار شود و اتفاقا بتوانند پول او را هم به طور کامل ندهند.

گفتنی است در قرارداد دایی آمده که در صورت برکناری، باشگاه موظف است 3 برابر دستمزدش را پرداخت کند که با یک حساب سرانگشتی می شود چیزی حدود 6 میلیارد.

پاسخ دهید