16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

همسر پژمان جمشیدی از بحران کمبود آب می‌گوید+عکس

 

“ویدا جوان” بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص قرار گرفتن در بحران کمبود آب و همچنین صرفه‌جویی در مصرف آب در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، گفت: به شخصه برای من قرار گرفتن در شرایط بحران آب چندان مهم نیست،چرا که درست مصرف کردن هر چیزی مهم‌ترین اصل است ،اگر الان هم در بحران آب نباشیم تا چند سال آینده حتما در شرایط بحران آب قرار خواهیم گرفت.

 وی افزود: همیشه سعی‌ام بر این بود تا آب را به اندازه مصرف کنم به طور مثال هنگام انجام کارهای روزمره از جمله ظرف شستن سعی می‌کنم تمام مدت شیر آب باز نباشد و یا برای چند تکه لباس ماشین لباسشویی را روشن نکنم.
 
“جوان” در خصوص نقش هنرمندان در زمینه فرهنگسازی در مصرف آب بیان کرد: هنرمندان با ساختن برنامه‌هایی در این زمینه و یا الگو قرار دادن زندگی شخصی خود می‌توانند در این زمینه کمک و فرهنگسازی کنند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: صرفه‌جویی در مصرف آب یک کار همگانی است و یک نفر نمی‌تواند در این زمینه کمک کند، در واقع هم کار شخصی است که هر فردی باید در مصرف آب صرفه‌‌جویی کند و هم کار دسته‌ جمعی است تا با کمک هم جلوی رسیدن به حالت بحران کم‌آبی را بگیریم.

 

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید