16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

شغل دوم محمدرضا فروتن

 شغل دوم محمدرضا فروتن

 

 محمدرضا فروتن بازیگر سرشناس سینما، این روزها مشغول تجربیات جدیدی است و ظاهرا تصمیم دارد شغل تازه ای را شروع کند

این بازیگر کم صحبت در تازه ترین گفت و گویش با ساناز صفایی درباره زندگی این روزهایش گفت: «الان دیگر دنیایم فقط دنیای بازیگری نیست؛ وارد فضای موسیقی شدم و آلبومم در راه است که شعرهای آن را دکتر افشین یداللهی سروده و سیروان خسروی تنظیم کرده و بابک زرین ملودیها را ساخته است. خوشحالم که با یک تیم دوستانه خوب کار کردم. از طرفی درسم را هم دنبال می کنم. خیلی زمانم را هم می گیرد و خیلی کارها را به این خاطر نمی توانستم قبول کنم. چون این بخش زندگی ام هم برایم جدی است.» او در پاسخ به اینکه ˜ هدفش از ادامه تحصیل در رشته روانشناسی چیست، گفت: «شناخت و رشد بیشتر خودم و این که اگر کمکی از دستم برمی آید به آدمهای دیگر کمک کنم.»

اما او در پاسخ به این سئوال که ˜آیا میخواهد به عنوان روانشناس کار کند و مطب و مراجعه کننده داشته باشد، مخاطبانش را سورپرایز کرد و گفت: «بله، جزو اهدافم این است که با چند نفر از دوستان یک کلینیک روانشناسی راه بیندازم،  مطبی داشته باشم و کار کنم.»

فروتن در بخش دیگری از صحبت هایش درباره اینکه چطور او و برخی هم دوره ای هایش مثل امین حیایی، محمدرضا گلزار، بهرام رادان و شهاب حسینی در یک دوره تصمیم گرفتند وارد دنیای موسیقی بشوند گفت: «من از اول آرزویم این بود که خواننده بشوم. فکر می کنم در دوستانم هم این علاقه بوده و چه اشکالی دارد ما این را هم امتحان کنیم؟ در بازیگری در خدمت اندیشه دیگران هستید و سعی می کنید بخشی از خودتان را هم همراه آن کنید، ولی در موسیقی می توانید شعری را که دوست دارید انتخاب کنید، آن جوری که دوست دارید بخوانید، آن فضاها و ملودی هایی را که دوست دارید تجربه کنید و بیشتر از وجود خودتان می توانید وارد آن اثر کنید. همه اینها منهای این که خود کار خیلی لذتبخش است و موسیقی غذای روح است. یک جنس دیگر از ارتباط با مخاطب را هم تجربه می کنیم. به هر حال ممکن است سینما در زندگی بعضی ها نباشد اما فکر می کنم موسیقی همراه هر روزه و همه جای اکثر آدمها هست. من که با یک آهنگ کانالم به سرعت عوض می شود.»

این گفت و گو به مناسبت روز ملی سینما در شماره جدید ماهنامه «فیلم» منتشر شده است.

 

پاسخ دهید