16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

راهنمای خرید آپارتمان

مجموعه : اخبار زیر موضوعات : بازار زیر موضوعات : رازهای موفقیت

در این روزها که وضعیت اقتصادی کشور در حالت نامناسب قرار دارد برای خرید کردن و یا حتی سرمایه‌گذاری باید دقت بیشتری به کار برد یعنی این که بدون داشتن اطلاعات کافی و یا استفاده از تجربه دیگران نمی‌توان خریدی انجام داد. بنابراین ما قصد داریم که در این مقاله به شما عزیزان راهنمایی هایی را ارائه دهیم تا بتوانید در خرید آپارتمان و پیش فروش آپارتمان اصفهان موفق باشید.

قبل از خرید آپارتمان باید یکسری از سوال ها را جواب دهیم یعنی اینکه بدانیم قصد از خرید آپارتمان چیست ؟ قصد از خرید آپارتمان می‌تواند سرمایه گذاری باشد و یا حتی می توان برای ساکن شدن در آپارتمان را خریداری کرد بنابراین ساکن شدن و سرمایه گذاری دو مقوله جداگانه است که برای بررسی نیاز به توضیحات فراوان دارد در ادامه این مقاله هر دو زاویه خرید را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

آشنایی با اصطلاحات:

۱٫ پیش فروش آپارتمان: شاید شما هم کلمه پیش‌فروش را زیاد شنیده باشید اما با معنی آن آشنایی نداشته باشید. در اصل پیش فروش در لغت به معنای قبل از فروش رساندن است. برای درک بهتر موضوع ، پیش فروش آپارتمان را به این صورت می توان تعریف کرد که آپارتمان هایی که هنوز آماده تحویل نشده اند را به فروش می رسانند و پول آن را قبل از تحویل آپارتمان میگیرند.

۲٫پیش خرید آپارتمان: پیش خرید نیز در لغت به معنای خرید کردن است. پیش خرید آپارتمان را به این صورت می توان تعریف کرد که خریدار قبل از اینکه آپارتمان را تحویل بگیرد و یا حتی قبل از اینکه آپارتمان ساخته شود پول آن را پرداخت میکند از نگاه خریدار آپارتمان پیش خرید شده و از نگاه فروشنده آپارتمان خود را پیش فروش کرده پس دو کلمه پیش خرید و پیش فروش ازنگاه خریدار و فروشنده تعریف می شود.

پیش فروش آپارتمان

راهنمای پیش خرید و یا پیش فروش آپارتمان:

پیش خرید و پیش فروش آپارتمان میتواند مزایا و معایبی برای خریدار و فروشنده داشته باشد که با توجه به قصد خرید و یا فروش مورد بررسی قرار می گیرد

پیش خرید از نگاه خریدار:  اگر قصد خریدار  سکونت باشد و زمان کافی نداشته باشد پیش خرید کردن آپارتمان  گزینه مناسبی نمی تواند باشد زیرا ممکن است فروشنده نتواند در مهلت معین آپارتمان را تحویل دهد.اما گاهی قصد خریدار فقط سرمایه گذاری میباشد بنابراین پیش خرید آپارتمان گزینه مناسبی است اما به شرط اینکه از صلاحیت آپارتمان پیش فروش شده اطمینان یابد و این یعنی اینکه آپارتمان پیش فروش کلاهبرداری نباشد.

پیش فروش از نگاه فروشنده:  گاهی ساختمان سازان در حین عملیات ساخت و ساز با کمبود بودجه مواجه می شود بنابراین بهترین گزینه برای تامین بودجه پیش فروش آپارتمان اصفهان می باشد در این حالت می‌توانند با دریافت پول از خریداران ساخت و ساز را زودتر به پایان برسانند و سود بیشتری را دریافت کنند.

نتیجه گیری: نتیجه بررسی پیش خرید یا پیش فروش بسته به قصد و نیت خریدار یا فروشنده متغیر است اما با همه اینها قبل از اقدام به پیش خرید و یا پیش فروش باید ملک مورد نظر را مورد بررسی قرار داد تا از صلاحیت آن اطمینان پیدا کرد یا اگر قصد خریدار از پیش خرید سرمایه‌گذاری است باید مکان آپارتمان پیش خرید شده را هم مورد بررسی قرار دهد .

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید