16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

مزایای استرچ غذایی

مجموعه : اخبار زیر موضوعات : اخبار گوناگون زیر موضوعات : اسرار خانه داری زیر موضوعات : تغذیه سالم زیر موضوعات : نگه داری مواد غذایی

استرچ فیلم که به آن فیلم کششی نیز گفته می شود ، نوعی فیلم پلاستیکی است که بسیار کشش دارد و در بسته بندی و حمل و نقل اقلام مورد استفاده قرار می گیرد.استرچ فیلم صنعتی در اکثر صنایع ، اعم از صنایع غذایی ، صنعتی ، ساختمانی و … کاربرد دارد.

فیلم استرچ مواد غذایی ، برای بسته بندی مواد غذایی مانند سبزیجات ، میوه ، گوشت ، غذاهای دریایی ، لبنیات ، شیرینی  و … استفاده میشود.محافظت از مواد غذایی تازه ، غذاهای گرم ، غذاهای یخ زده قرار گرفته در جعبه ها در حین حمل و نقل تا رسیدن به دست مشتری برای کلیه شرکت های مواد غذایی بسیار مهم است.با استفاده از استرچ غذایی ، میتوان مواد غذایی را بسته بندی کرد و از آنها محافظت کرد.

استرچ مواد غذایی با داشتن ویژگی هایی چون براقیت و درخشندگی عالی ، خاصیت چسبندگی ، استحکام کششی بالا ، سازگار بودن با دستگاه های بسته بندی اتوماتیک ، استحکام کششی بالا و ضخامت خوب ، بهترین گزینه برای بسته بندی و محافظت از مواد غذایی میباشد. بعلاوه فیلم استرچ یا همان سلفون ، مقاومت بالایی در برابر سوراخ شدن و یا پارگی دارد.فیلم استرچ ، انعطاف پذیری بالایی نیز دارد و در مقابل کشیده شدن ، پاره یا سوراخ نمیشود.

استرچ مواد غذایی

استرچ مواد غذایی ، برای نیازهای روزمره شخصی و همچنین در شرکت های تولیدکننده مواد غذایی و خرده فروشی ها ، از بازارها گرفته تا زنجیره های سوپر مارکت ها استفاده می شود.

روکش محافظ مواد غذایی ، روی مواد غذایی کشیده میشود و با حفظ رطوبت و عطر مواد غذایی ، میوه ها و سبزیجات پخته شده ، آنها را تازه و آبدار نگه می دارد.

سلفون یک روش اقتصادی برای بسته بندی محصولات غذایی است. این ورق از پلیمر ساخته شده و به طور کلی بصورت رول در دسترس است.سلفون یک ورق چسبنده باریک و کششی است و می تواند بدون نیاز به چسب ، به هر سطح صافی بچسبد.

برای تولید استرچ مواد غذایی باید از مواد اولیه نو و درجه 1 و ضد سرطان استفاده کرد ، چون سلفون استرچ در تماس مستقیم با مواد غذایی است و اگر در تولید آن از مواد بی کیفیت و مضر استفاده شود ، سلامتی انسان به خطر میفتد.سلفون ، اجازه نمیدهد که هوا از درون جعبه به بیرون سرایت کند و اینگونه مانع از کپک زدن مواد غذایی میشود و طول عمر مواد غذایی با استفاده از آن افزایش میابد.

کاربرد استرچ مواد غذایی

شما میتوانید از این محصول در منزل خود برای بسته بندی شیرینی جات ، سبزیجات و … استفاده کنید و آنها را به مدت طولانی در یخچال یا فریزر خود نگهداری کنید.

امروزه چگونگی بسته بندی مواد غذایی ، نقش مهمی در فروش آن محصولات خواهد داشت.استرچ مواد غذایی ، نقش بسیار مهمی در ظاهر محصولات دارد ، چون سلفون شفاف است و باعث زیبایی محصول میشود و استفاده از آن ، باعث جلب مشتری و فروش بیشتر محصولات غذایی میشود.

از دیگر مزایای استفاده از سلفون ، جلوگیری از ورود گرد و غبار روی مواد غذایی میباشد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شرکت لفاف پلیمر سهند ارتباط برقرار کنید.این مجموعه با تولید استرچ غذایی و استرچ پالت بند با قدرت کشسانی بالا و کیفیت عالی با استفاده از مواد اولیه مرغوب ، توانسته نیاز صنایع کوچک و بزرگ به این محصولات را برطرف کند.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید