16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

شرکت ساختمان سازی قم ، قصد دارد در این مقاله ، انواع مصالح که برای اجرا نما بیرونی ساختمان ها نیاز است را به شما معرفی کند.اگر دوست دارید تا در این رابطه اطلاعات جامعی کسب کنید ، این مقاله را تا پایان بخوانید.درست است که بیشتر ما طراحی دکوراسیون داخلی قم را مهم تر می دانیم ، اما باید بدانید که زیبایی نما بیرونی ساختمان نیز مهم است.نما بیرونی ساختمان ، به بازدیدکنندگان شما سرنخی در مورد فضای داخلی ، سبک و معماری خانه شما می دهد.نما یکی از مهمترین قسمت ها ، برای طراحی کلی سازه است ، زیرا شخصیتی بی نظیر را به آن می افزاید.

بررسی انواع نمای ساختمان

  •  نمای فلزی
  • نمای چوبی
  • نمای آجری
  • نمای ساختمان سیمانی
  • نمای ساختمان کامپوزیتی
  • نمای ساختمان سرامیکی
  • نمای سنگی
  • نمای شیشه ای

نمای فلزی

گرچه قبلاً نماهای فلزی با ساختمانهای صنعتی یا پیش ساخته مرتبط بوده اند ، اما امروزه در فضاهای مسکونی نیز به طور فزاینده ای رایج شده اند.نصب و اجرا چنین نمایی روی ساختمان ها آسان است و با سرعت بالایی انجام می شود.علاوه بر این ، آنها کاملاً کارآمد و کاربردی هستند.روکش های صاف ، موج دار ، روغنی ، پیش توری یا گالوانیزه انواع مختلفی از پوشش ها هستند که می توانند با موادی مانند چوب ، بتن ، گچ یا سنگ ترکیب شوند.

نمای سنگی طبیعی

نما سنگی طبیعی

نمای بیرونی ساخته شده با سنگ در طول تاریخ مورد استفاده قرار گرفته است.نماهای سنگی رنگ ها و بافت های متفاوتی را ارائه می دهند که باعث ایجاد زیبایی متمایزی به دیوارها می شود.علاوه بر این ، سنگ ، عایق حرارتی عالی و محافظت در برابر رطوبت را فراهم می کند.همچنین سنگ استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد.سنگ به دلیل داشتن ویژگی هایی که ذکر شد و سایر ویژگی ها به یک انتخاب عالی برای داخل و خارج از خانه تبدیل شده است.

نمای شیشه ای

نمای شیشه ای

شیشه یک ماده محبوب برای ساخت و ساز ، بازسازی ساختمان قم (و حتی استفاده روزمره) است ، زیرا در برابر واکنش های فیزیکی و شیمیایی مقاومت بالایی دارد.این می تواند در برابر عناصر طبیعی و هوازدگی مقاومت کند.همچنین ، نگهداری و تمیز کردن شیشه نسبتاً آسان است.در شیشه خوردگی وجود نخواهد داشت و حتی در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید و گرمای متوسط ​​برای مدت طولانی ، پایدار خواهد ماند.به عبارت دیگر ، نمای ساختمان که عمدتا با شیشه ساخته شده است ، حتی پس از سالها و دهه ها زیبا باقی خواهد ماند.

از مزایای نمای شیشه ای می توان به روشنایی طبیعی ، مقاومت در برابر آب و هوا و جذابیت زیبایی اشاره کرد.مواد شیشه ای قادر به انتقال نور به داخل ساختمان هستند. در حقیقت ، تا 80٪ از نور طبیعی می تواند وارد محل شود.این بدان معناست که ساختمان می تواند مقادیر زیادی از برق را در هر روز و در طولانی مدت صرفه جویی کند.دوستانی که میخواهند در مورد انواع مصالح موردنیاز برای اجرا نما ، اطلاعات کامل تری کسب کنند ، سایر مقالات این سایت را دنبال کنند.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید