16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

سقف های تزئینی در معماری جدید

امروزه معماری و طراحی دکوراسیون به سمت خانه های لوکس پیش می رود. در خانه های تازه ساز و یا در خانه هایی که قصد باز سازی آن را دارید سقف های تزئینی طرح گچبری بهترین گزینه است. این سقف ها جلوه ای اشرافی و پر شکوه به خانه شما می بخشد علاوه بر این هزینه آن نیز یک سوم کناف و گچبری ست .

گچبری در خانه های امروز بسیار سخت و مشکل است، زیرا هم به زمان بالایی نیاز دارد و هم به هزینه زیادی . علاوه بر این میزان کثیف کاری و تولید نخاله در ان بسیار بالاست. سقف های تزئینی دارای قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و در یک روز نصب می شود ، نصب آن بسیار آسان است و نیازی به جمع کردن وسایل خانه و کثیف کاری نیست . شما این امکان را دارید که خودتان نصاب این سقف ها باشید . آموزش های لازم برای نصب سقف های طرح گچبری را به شما می دهیم و شما می توانید در هر قسمت از خانه از این سقف ها استفاده کنید .

این سقف ها مناسب برای گل وسط ، قاب لوستر، حاشیه های دور سقف ، ابزارک های تزئینی برای گوشه های سقف و کنج ها ، ورودی ها ، راهرو ها ، دور کناف ( اگر  سقف شما کناف می باشد در استفاده ازاین سقف ها هیچ مشکلی ندارید ) ، ارک اشپزخانه ، فضای اتاق خواب ها و . . . می باشد .

رنگ های سقف تزئینی بسیار متنوع است، این رنگ ها شامل سفید، طلایی شاپان در 3 رنگ تیره مدیوم  و روشن، طلایی بدون شاپان، قهوه ای در چهار رنگ کمرنگ، مدیوم، پر رنگ و قهوه ای سوخته، ابی نقره فام، طوسی شاپان در سه رنگ طوسی گرم، طوسی سرد و طوسی روشن می باشد که با هر کاغذ دیواری، پارکت، کابینت، تخت و اکسسوری قابلیت ست شدن را دارد .

شما می توانید این سقف ها را در قالب های مربع، مستطیل، دایره، شش ضلعی، هشت ضلعی به همراه چرم در رنگ های مختلف ( سفید ، طلایی ، قهوه ای ، طرح دار ) برای پوشش داخلی سقف ها استفاده کنید. اگر می خواهید گچبری خاص خود را داشته باشید و با کمترین قیمت خانه تان را به خانه ای لوکس تبدیل کنید این گزینه طلایی ترین فرصت است.

جهت بازدید از مدل ها به  گالری مراجعه فرمایید .

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید