16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

در این مقاله مطالبی ارائه شده است که با در نظر گرفتن آنها ، میتوانید بهترین هود را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید.د رادامه همراه ما باشید.

فرآیند پخت و پز در منزل ، منبع اصلی آلاینده های موجود در خانه است.هدف از هودها ، جذب دود ، بو ، رطوبت و گرما از منبع ، قبل از پخش شدن آنها در خانه است.بدون هود مناسب ، چربی ، دود و بوی پخت و پز می تواند در آشپزخانه شما بماند و منجر به جمع شدن کثیفی و چربی در کابینت ها ، میزهای پیشخوان و هرجای دیگری شود.

هنگام خرید هود در اصفهان ، کیفیت و قدرت از فاکتورهای مهمی هستند که باید در نظر گرفته شوند.انتخاب قدرت هود معمولاً به اندازه آشپزخانه و روش های پخت و پز بستگی دارد.هودهای آشپزخانه ، در سبک ها ، اشکال ، مواد ، رنگ ها و پوشش های بسیار متنوع ارائه می شوند که هنگام انتخاب سبک هود ، باید چیدمان وسایل آشپزخانه و وسایل آشپزی ، پیکربندی کابینت آشپزخانه و محل قرارگیری هود و موارد دیگر را در نظر بگیرید.

راهنمای خرید هود آشپزخانه

اجاق گاز شما چقدر بزرگ است؟

هرچه اجاق گاز آشپزخانه شما بزرگتر و مشعل های شما از قدرت بیشتری برخوردار باشند ، حرارت بیشتری در آشپزی شما ایجاد می کند و همچنین به قدرت تخلیه بیشتری نیاز خواهید داشت ، در نتیجه به یک هود قدرتمندتر احتیاج خواهید داشت.

برای کسانی که عاشق آشپزی هستند ، هود مناسب می تواند تفاوت ایجاد کند.اگر شما ماهی ، غذاهای سرخ شده ، گوشت های کبابی یا غذاهای دیگر که مقدار قابل توجهی بخار ، چربی و بو ایجاد می کنند ، زیاد می پزید ، توصیه می شود یک هود با قدرت مکش بالا انتخاب کنید.

هنگام انتخاب اندازه هود اجاق گاز خود ، معمولاً بهتر است مدل انتخابی خود را با اندازه صفحه آشپزخانه خود مطابقت دهید.این امر باعث ایجاد تعادل در طراحی کلی آشپزخانه شما می شود و همچنین اطمینان حاصل می کند که دستگاه شما تا حد ممکن موثر است.به عنوان مثال ، اگر اجاق گاز 70 سانتی متر دارید ، یک هود اجاق گاز 70 سانتی متری انتخاب کنید.

هنگام نصب هود ، مطمئن شوید که آن را در ارتفاع مناسب نصب کرده اید ، در غیر اینصورت هود عملکرد کمتری را ارائه می دهد.

خرید هود آشپزخانه

امکانات اضافی هود

هنگامی که زمان خرید هود از فروشگاه جهیزیه اصفهان است ، به اندازه مناسب و قدرت آن توجه کردید ، باید انواع مختلفی از ویژگی های موجود در این واحدها را نیز در نظر بگیرید.

برخی از هودها ، نورپردازی داخلی را برای روشن کردن صفحه آشپزخانه شما ارائه می دهند ، که به شما امکان می دهد بدون روشن کردن چراغ های بالای آشپزخانه ، غذا را آماده کنید.از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به فن چند سرعته و کنترل از راه دور اشاره نمود.

مزایای نصب هود در آشپزخانه

  • گرمای بیش از حد حاصل از پخت و پز ، رطوبت ، بخار ، بوها و ذرات معلق در هوا را از بین می برد.
  • با کاهش تجمع چربی و تراکم آلاینده های اسیدی ، از آسیب کابینت جلوگیری می کند.
  • روشنایی اضافی را روی دستگاه پخت و پز و قسمت آماده سازی شما فراهم می کند.
  • ظاهر آشپزخانه شما را زیباتر کرده و به ارزش خانه شما می افزاید.
  • به شما این امکان را می دهد که هرچه می خواهید بپزید.

از همراهی شما سپاسگزاریم.اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید ، با فروشگاه هود اصفهان ارتباط برقرار کنید.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید