16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

معیار هر شخص برای انتخاب تشک راحت

مجموعه : اخبار زیر موضوعات : پزشکی زیر موضوعات : دنیای مد

خواب راحت در سلامتی روحی و جسمی شما نقس بسزایی دارد ، به همین دلیل انتخاب یک تشک مناسبتان بسیار انتخاب حساسی است . چندین سؤال مطرح است که به شما کمک می کند معیار های خود برای انتخاب یک تشک راحت بر اساس خصوصیات فردیتان را بشناسید .

معمولا در چه پوزیشن یا  وضعیتی می خوابید ؟

کسانی که به سمت کنار بدنشان می خوابند به تشک های نرم تر تمایل بیشتری دارند و معمولا از کوسن ها ی زیادی برای راحت تر خوابیدن و پر کردن انحناهای بدنشان استفاده می کنند .

افرادی که به روی کمر می خوابند معمولا همه ی اعضای بدنشان در حالت صاف بر روی تشک قرار می گیرد و بیشتر از افراد دیگر به تشک طبی نیاز دارند .

ترجیح شما برای درجه نرمی و سفتی تشک چیست؟

هر کس بر اساس وزن بدن خود و اینکه کمر درد دارد یا نه ، سفتی و نرمی تشک خود را می تواند انتخاب می کند .

معیار هر شخص برای انتخاب تشک راحت

مزایا و معایب تشک های سفت چیست ؟

زمان خواب روی تشک های سفت فشار بدن روی استخوان ها قرار می گیرد و این موضوع باعث می شود فشار کمتری بر روی عضلات و رگ های بدن وارد شود و در نتیجه گردش خون بهبود می یابد .

البته این نوع تشک ها برای افرادی که کمر درد ندارند مناسب است .معمولا در ابتدا استفاده از این نوع تشک ها کمی راحت به نظر نمی رسد اما به مرور زمان و در اثر عادت در صورت نداشتن کمر درد برایتان راحت می شود .

مزایا و معایب تشک های نرم چیست؟

تشک های نرم برای افرادی مناسب است که کمر درد ندارند و بر روی تشک های استاندارد کمر دردشان تشدید می شود .همچنین این نوع تشک ها مناسب افرادی با وزن پایین است .

تشک های نرم عمر مفید کمتری دارند و زود تر از تشک های سفت کیفیت خود را از دست می دهند .

آیا شما در خواب زیاد تکان می خورید و جابه جا می شوید ؟

اگر چنین ویژگی ای در خود می بینید حتما همگام خرید تشک و تخت خود به بزرگی آن دقت کنید {البته به اندازه اتاقتان هم توجه داشته باشید}

چه نوع تشکی و با چه ساختاری مناسب تر است؟

در جواب این سؤال باید بگویم که اکثرا به ترجیحات خود توجه بیشتری دارند و این مورد بستگی به تمایل و تجربه ی خود فرد دارد . در هر ساختاری کیفیت موادی که در آن به کار رفته بسیار مهم است . به طور مثال:

نوع اسفنج تشک

در این مورد به تراکم اسفنج دقت کنید،اسفنج تشک هر اندازه متراکم تر باشد طبی تر و سفت تر است و هر اندازه وزن یک اسفنج بالاتر باشد تراکم آن بیشتر است.

فنربندی تشک

تشک هایی که فنر پاکتی در آنها کار شده است از کیفیت بالاتری برخوردارند ،همچنین ضخامت مفتول فنر هم در کیفیت آن مؤثر است .

اگر تشک دارای دریچه های تهویه هوا باشند به مرور زمان استفاده زیاد از آن باعث بوی بد نمی شود .

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید