16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

مبل چرمی بهتر است یا پارچه ای

مجموعه : اخبار زیر موضوعات : اسرار خانه داری زیر موضوعات : دکوراسیون و چیدمان زیر موضوعات : دنیای مد

سؤالات زیادی هست که افراد از ما میپرسند و یکی از این سؤالات این است که مبل چرمی بهتر است یا مبل پارچه ای؟خوشبختانه ، ما در این مورد به شما کمک می کنیم.شاید بهترین راه برای تصمیم گیری بین چرم یا پارچه این باشد که ابتدا یک سوال دیگر بپرسید:همه ما در هر مبل به دنبال چه چیزی هستیم؟راحتی ، سبک ، دوام یا ارزش!؟

راحتی : کدام یک مدعی راحتی است؟

به عنوان یک قاعده کلی ، تصور می شود که پارچه راحت تر از چرم است.وقتی به صندلی های چرمی در اتومبیل فکر می کنید ، وقتی خورشید غروب می کند ، می توانند واقعاً داغ شوند.این می تواند همان داستان در داخل خانه باشد.البته ، می توانید مبل چرمی خود را با استفاده از پارچه ها تکمیل کنید ، اما ظاهر چرمی درخشان را از دست می دهید.

مبل پارچه ای

سبک: خوشگل ترین مبل از بین آنها کدام است؟

در حالی که این مورد به سلیقه شخصی برمی گردد ، اما برای چرم و پارچه چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد.از یک طرف ، چرم واقعاً جلوه می دهد و به طور کلی زیبایی بیشتری به اتاق می بخشد.از طرف دیگر ، پارچه دارای طیف وسیع تری از رنگ ها و الگوها است ، بنابراین می تواند با طیف وسیع تری از طرح های رنگی و دکوراسیون کار کند.بنابراین بستگی به این دارد که دنبال چه چیزی هستید.

دوام: پارچه بیشتر دوام می آورد یا چرم؟

یک مبل نقش مهمی در طراحی داخلی خانه شما دارد ، بنابراین شما می خواهید تا حد امکان از آن لذت ببرید.در حالت ایده آل ، نیاز به پوشیدن سخت و نگهداری آسان دارد تا ظاهر زیبایی را که در وهله اول عاشقش شده اید حفظ کند.

چرم از نظر طبیعت دوام بیشتری نسبت به پارچه دارد و به طور متوسط ​​حداقل پنج سال و بیشتر دوام می آورد و در حالی که مبل های پارچه ای می توانند لکه بردار باشند ، چرم فقط با یک تمیز کردن سریع تمیز می شود.اگر بچه های کوچکی (یا بزرگسالان دست و پا چلفتی) در اطراف محل زندگی خود دارید ، انتخاب مبل چرمی منطقی تر خواهد بود.

به لطف لایه بیرونی مقاوم و احساس سفت ، عموماً می توان انتظار داشت که مبل های چرمی بهتر از مبل های پارچه ای دوام بیاورند ، اما در برخی موارد بدون مراقبت مناسب می توانند ترک خورده یا شکسته شوند.

مبل چرمی

خواه مبل چرمی یا پارچه ای انتخاب می کنید ، مهم است که بدانید چگونه از آن مراقبت کنید.همه مبل های خیره کننده در فروشگاه مبل اصفهان اگر به درستی مورد استفاده قرار گیرند ، سالهای زیادی دوام خواهند آورد ، بنابراین هنگام خرید در مورد هرگونه اطلاعات مراقبتی ، مشورت کنید.

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت آلرژی است – بدون تمیز کردن و تمیز کردن معمولی ، مبل های پارچه ای می توانند تله ای برای کنه ، گرد و غبار و خز حیوانات خانگی باشند ، در حالی که چرم ضد حساسیت است.

ارزش: کدام مبل بیشتر به شما پول می دهد؟

مانند هر چیزی ، مبلغی که برای مبل خود می پردازید نشان دهنده کیفیت مواد استفاده شده است و در حالی که به نظر می رسد مبل های چرمی گران تر هستند ، اما وقتی در کنار یک مبل پارچه ای درجه یک قرار گرفته اید ، همیشه اینطور نیست.وقتی صحبت از ارزش می شود ، باید معیارهای دیگری را که در اینجا استفاده کرده ایم مانند راحتی ، نظافت و حتی آلرژی را در نظر بگیرید.

مبل های چرمی و پارچه ای: حکم چیست؟

با نگاه عینی به دو گزینه ، هیچ برنده مشخصی در اینجا وجود ندارد.برنده در نهایت به شما و به سلیقه ، نیازها و فضای داخلی شما بستگی دارد.اگر فرزندان خردسال یا حیوانات خانگی دارید ، به نظر می رسد که یک مبل چرمی می تواند بهتر ​​باشد.با این حال ، اگر راحتی برای شما مهم باشد ، مطمئنا مبل پارچه ای برای شما بهتر است.

مبل چرمی یا پارچه ای

چرا مبل چرمی انتخاب کنیم؟یک مبل چرمی ظاهری کلاسیک دارد و اغلب با گذشت زمان ظاهر بهتری پیدا می کند.همچنین نیازی نیست نگران لکه های ایجاد شده روی آن باشید و به راحتی می توانید هرگونه نشتی را پاک کنید.چرم همچنین ضد حساسیت است.

چرا مبل پارچه ای انتخاب کنیم؟مبل پارچه ای انتخاب بیشتری از نظر رنگ و طرح و الگو به شما خواهد.بنابراین اگر ظاهر ساده برای شما مناسب نیست ، پس سلیقه شما احتمالاً برای این مدعی مناسب است.از نظر حس ، مبل پارچه ای در طول فصول سال راحتی بیشتری نسبت به مبل چرمی ارائه می دهد ، به خصوص اگر خانه شما تمایل دارد سرما را وارد کند یا گرمای زیادی را حفظ کند.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید