16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

طول عمر مفید یک تلویزیون چقدر است؟در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد.

در زمان تلویزیون های CRT، یک مجموعه خوب و مستحکم از یک سازنده مورد اعتماد می توانست به راحتی 20 سال دوام بیاورد.هنگامی که تلویزیون های صفحه تخت برای اولین بار در صحنه ظاهر شدند، از فناوری های نسبتاً جدید و غیر قابل اعتماد استفاده می کردند، به این معنی که میزان خرابی و نقص زیاد بود.با گذشت زمان، فناوری به بلوغ رسیده است ، بنابراین امروز می توانید یک بار دیگر تلویزیونی بخرید که 20 سال یا بیشتر دوام داشته باشد.

برخی از تولیدکنندگان، مانند سامسونگ، ادعا می‌کنند که بیشتر تلویزیون‌های LED آنها تقریباً 100000 ساعت عمر مفید دارند.این یعنی با شش ساعت استفاده در روز، تقریباً 45 سال خدمات ارئه میدهند.اما این احتمال وجود دارد که تلویزیون ال ای دی شما به دلیل خرابی اجزای دیگری به جای خود LED ها از کار بیفتد.

هنگامی که یک تلویزیون جدید خریداری می کنید، به قول قدیمی ها، شما چیزی را که برای آن هزینه می کنید، دریافت می کنید، بنابراین اگر تلویزیون ارزان تری بخرید، می توانید انتظار داشته باشید که عمر کوتاه تری نسبت به مدل های دیگر داشته باشد.

طول عمر مفید یک تلویزیون چقدر است

آیا می توانید طول عمر تلویزیون خود را طولانی کنید؟

مانند بسیاری از چیزهای زندگی ، طول عمر تلویزیون شما به میزان مراقبت از آن بستگی دارد.اگر از تلویزیون خود به درستی مراقبت کنید ، عمر طولانی تری خواهد داشت و بالعکس.به عبارتی دیگر اگر اقداماتی را برای حفظ شکل مناسب تلویزیون خود انجام دهید، می توانید عمر تلویزیون خود را کاملاً افزایش دهید.خوشبختانه چند مرحله ساده و سرراست وجود دارد.

  • تلویزیون خود را خاموش کنید.وقتی از آن استفاده نمی کنید، مطمئن شوید که تلویزیون خاموش است.
  • فضایی مناسب برای تلویزیون خود فراهم کنید.تلویزیون خود را از مناطقی که ممکن است در اثر آفتاب یا باران آسیب ببیند، دور نگه دارید.پس آن را از پنجره دور نگه دارید و آن را روی یا نزدیک وسایلی که گرما تولید می کنند قرار ندهید.اطمینان حاصل کنید که جریان هوای کافی برای TV وجود دارد که به خوبی تهویه شود و از گرم شدن بیش از حد جلوگیری شود.یک پایه دیواری نیز می تواند کار کند.
  • TV خود را بطور منظم تمیز کنید.به نظر می رسد که این یک کار بیهوده است، اما عادت خوبی است که باید به آن وارد شوید.دوام دستگاه های تمیز بیشتر از وسایلی است که با گرد و غبار و زباله احاطه شده اند.از پارچه میکروفایبر برای تمیز کردن صفحه نمایش و هوای فشرده برای قسمت های آسیب پذیرتر استفاده کنید.از مواد شیمیایی دوری کنید، زیرا ممکن است مشکلات بیشتری ایجاد کنند.
  • روشنایی TV را بررسی کنید.سطوح روشنایی بالاتر می تواند نور پس زمینه شما را سریعتر بسوزاند، بنابراین مطمئن شوید که روشنایی TV شما همان جایی است که باید باشد.
  • از یک محافظ برق استفاده کنید.نوسانات برق می تواند به تلویزیون شما آسیب وارد کند و یک محافظ برق می تواند TV شما را از خرابی نجات دهد.

چگونه می توانم بفهمم که تلویزیون من در حال مرگ است؟

چگونه می توانم بفهمم که تلویزیون من در حال مرگ است؟

چندین علامت هشدار وجود دارد که با مشاهده آنها ممکن است نیاز به تهیه یک تلویزیون جدید داشته باشید.گاهی اوقات می‌توانید آن را به مرکز تعمیر تلویزیون در اصفهان ببرید و فقط موارد خراب را تعمیر کنید، اما وقتی این کار را چند بار انجام می‌دهید و تلویزیون هنوز خراب است، ممکن است نیاز به خرید یک دستگاه جدید داشته باشید.

علائم هشدار که باید به آنها توجه کرد:

  • زمان زیادی طول می کشد تا TV روشن شود.هنگامی که یک تلویزیون LED را روشن می کنید، باید منتظر تصاویر باکیفیت باشید که فورا نمایش داده شوند.اگر چیزی غیر از آن دریافت می کنید ، این هشدار بزرگی است که نشان میدهد باید TV را تعمیر یا تعویض کنید.
  • پیکسل مرده.هیچ چیز به اندازه یک پیکسل مرده در وسط صفحه نمایش شما ،آزاردهنده نیست.چه این نقاط سیاه یا سبز باشند، فوق العاده ناخوشایند هستند.
  • میله ها و خطوط.این یعنی زمانی که خطوط در حال اجرا از صفحه شما بالا می روند.
  • محو شدن صفحه نمایش.یک صفحه نمایش گاهی اوقات به یکباره محو می شود.
  • یک ترک در تلویزیون وجود دارد.
  • صفحه نمایش مبهم ، تار و بد است.
  • صدای خش خش بلند وجود دارد.

گاهی اوقات تشخیص اینکه آیا تلویزیون شما خراب است یا مشکل تصویر در خود پخش است ،دشوار است.با این حال، سرنخ هایی وجود دارد که می توانید برای کمک به تشخیص سریع ضعف تلویزیون خود به دنبال آن باشید.همین امروز با تیم ما تماس بگیرید و مشکلات تلویزیون خود را با ما در میان بگذارید تا ما آنها را رفع کنیم.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید