16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

امروزه و در عصر حاضر که تمام دنیا به دنبال راهی برای عرضه محصولات و خدمات خود هستند، یکی از راه های موثر این است که کسب و کار خود را با استفاده از نوآوری های جدید تبلیغ کنیم. اولین و هدفمند ترین راه برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود و افزایش مشتری، تبلیغات است. حال این تبلیغات از طریق راه مختلف انجام خواهد شد. تبلیغات از طریق بیلبوردها و تابلو های تبلیغاتی در سطح شهر در حال حاظر یکی از موثر ترین راه هاست.

علیرغم نوآوری‌هایی که در سال‌های اخیر در زمینه استراتژی‌های تبلیغاتی، عمدتاً آنهایی که از طریق تبلیغات آنلاین انجام می‌شوند، مانند اینستاگرام یا تلگرام و .. ظهور کرده‌اند، مطالعاتی نشان می‌دهد که بیلبورد و تابلو های تبلیغاتی یکی از مؤثرترین ابزارهای تأثیرگذار بر مصرف کننده و یکی از کم تهاجمی ترین ها در  زمینه تبلیغات است.

تکنیک هایی برای ایجاد تابلوهای تبلیغاتی موثر

بار دیگر، موضوع اصلی وبلاگ ما بر روی تابلوهای تبلیغاتی و تابلو سازی اصفهان متمرکز شده است، یکی از مواردی که امروزه به دلیل نتایج عالی آن مورد تقاضا است، اما آیا کلیدهای ساخت یک بیلبورد یا تابلو را موثر را می دانید؟ قصد داریم تکنیک های مختلفی را به نمایش بگذاریم تا کمپین تبلیغاتی شما در این عنصر موثرتر باشد. در ادامه با یکی از مقالات تخصصی تابلو سازی همراه ما باشید.

چگونه بیلبورد خود را موثرتر کنم؟

در اینجا دستورالعمل های ضروری وجود دارد که باید قبل از ایجاد بیلبورد یا تابلو تبلیغاتی خود در نظر داشته باشید:

آیا می دانید مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ شفاف بودن در مورد هدف شما ضروری است، نیازهای این مخاطبان را بدانید و با تبلیغات خود آنها را جذب کنید.

هدفت چیست: هدف اصلی معمولاً بهبود دیده شدن نام تجاری یا انتقال پیامی مانند تبلیغات یا پیشنهاد است. مراقب باشید از نظر اطلاعات زیاده روی نکنید، همانطور که در بالا اشاره کردیم، هدف معمولاً بهبود برندسازی برند است.

رنگ ها مهم هستند : با ترکیب رنگ تصویر با متن بازی کنید، تضادهایی ایجاد کنید که خوانایی را افزایش می دهد و چشمگیر است.

اندازه و فونت متن : اندازه مناسبی را انتخاب کنید که رانندگان یا عابران پیاده بتوانند پیام شما را بدون تلاش بخوانند. در مورد فونتی که انتخاب می کنید همین اتفاق می افتد، باید از فواصل دور دیده شود، از تزئینات اجتناب کنید و روی خوانایی متن تمرکز کنید.

روی افراد حرفه ای سرمایه گذاری کنید : طراحی بیلبورد و تابلو های تبلیغاتی کار هر کسی نیست. سعی کنید در این زمینه افراد حرفه ای و کاربلد را پیدا کنید. هر کدام از این جزئیات باید دست به دست هم دهند و با متخصصین این حوزه همراه شوند، اشتباه نکنید و لوکیشن نامناسب را انتخاب کنید یا برند خود را با بیلبورد معرفی کنید. که کیفیت پایین را منتقل می کند.

بر اساس نتایج نظرسنجی های به دست آمده ، 67 درصد از افراد مورد بررسی می گویند که تبلیغات کلاسیک در فضای باز “آزاردهنده نیست”. تبلیغات دیجیتال خارج از خانه، پنل های دیجیتال با 60 درصد در رتبه دوم قرار دارد و پس از آن روزنامه ها (57 درصد) و مجلات (55 درصد) قرار دارند. تلویزیون (25 درصد) و تلفن های هوشمند (21 درصد) از همه عقب ترند.

واقعیت این است که تابلوهای تبلیغاتی معمولاً فقط 5 تا 10 ثانیه فرصت دارند تا مورد توجه قرار گیرند، بنابراین پیام باید مختصر باشد. توصیه می شود از ۷ کلمه یا کمتر استفاده کنید تا مخاطب بتواند پیام را راحت تر به خاطر بسپارد.

انتخاب تابلو درست برای تبلیغات

امروزه با توجه به وسعت مغازه ها، ساختمان ها یا پاساژهایی که مغازه یا دفتر کار را درون خود جای داده اند، امکان به نمایش گذاشتن یا تبلیغات تمامی خدمات یا محصولات خود که در دید مردم و رهگذران باشد وجود ندارد. بنابراین در این مورد برای کمک و راهنمایی بیشتر به مردم در کوچه و خیابان ساخت و نصب تابلو های تبلیغاتی است. دو مورد از تابلوهایی که در این زمینه می تواند بیشتر کمک در زمینه تبلیغات داشته باشد تابلو برجسته اصفهان ، تابلو سازی چلنیوم اصفهان می باشد.

مزایای تابلوهای تبلیغاتی

استفاده از تابلو های تبلیغاتی یک سیستم تبلیغاتی کم هزینه بر خلاف سایر پلتفرم هاست که بسیار سودآور است. به لطف تنوع در اندازه های مختلفی که دارد قبلیت نصی و سازگاری در همه محیط ها دارد.

آنها تا زمانی که توسط قانون مجاز باشد می توانند در هر مکانی قرار داشته باشند و عموماً در مناطق استراتژیک مانند (بزرگراه ها، استادیوم های فوتبال ، سر در مغازه، فروشگاه، پاساژ و …) قرار می گیرند که با هجوم زیادی از مردم روبه رو هستند و به لطف دسترسی بالایی که دارند امکان دید در مقیاس بزرگ را در 24 ساعت شبانه روز فراهم است.

از این نظر، بیلبوردها رسانه های تبلیغاتی در فضای باز هستند که می توانند بسیار موثر باشند، به شرطی که اهداف، بازار و نوع مصرف کننده به طور کامل تحلیل شود. برنامه‌ ریزی صحیح آن می‌تواند اثربخشی بیشتری نسبت به تبلیغات در رسانه‌های دیگر به دلیل گستردگی آن ایجاد کند.

برای دستیابی به این کارایی، توصیه می شود یک متخصص خوب داشته باشید که به خوبی بدانید که مغز انسان چگونه کار می کند تا از طریق خلاقیت چشمگیر تأثیر بیشتری بگذارد. در عین حال، ما باید اطمینان حاصل کنیم که ارتباطات موثر است، زیرا باید اطمینان حاصل کنیم که تبلیغات ما به اندازه کافی جذاب است تا توجه بصری عابران پیاده و رانندگان را به خود جلب کند. ما می توانیم به شما کمک کنیم تا کمپین تبلیغاتی در فضای باز خود را به خوبی برنامه ریزی کنید.

سخن پایانی

این تابلوها در حالت و ساختارهای مختلفی توسط مجموعه الماس نگار با توجه به سلیقه و نظر مشتری ساخته می شود که می تواند در زمینه تبلیغات کمک شایانی به شما عزیزان در امر تبلیغات کند. استفاده از نورپردازی ها، اندازه و سایز تابلو نیز در این زمینه موثراست. اگر با توجه توضیحات گفته شده تمایل به ساخت و یا تعویض تابلو های قدیی خود دارید می توانید روی مجموعه ما حساب کنید.

اینها تنها نکاتی هستند که به لطف سالها تجربه خود در این بخش می توانیم به شما ارائه دهیم. اگر سؤالی دارید یا به تابلو های چلنیوم و برجسته برای تبلیغ برند خود فکر می کنید، بدون تعلل با ما تماس بگیرید!

 
مطالب مرتبط :

پاسخ دهید