16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

مقدمه

همان طور که آگاه هستید امروزه برای پیدا کردن محل دقیق نشت لوله آب از دستگاه های تشخیص نشت یابی لوله استفاده می کنند. دستگاه نشت یاب آب باعث شده است تا تشخیص نشت یابی لوله ها سریع تر و راحت تر انجام شود. اما برای این که بدانید چه نوع دستگاهی را باید تهیه کنید که کیفیت بهتری در تشخیص نشت یابی داشته باشد، بهتر است درباره انواع دستگاه نشت یاب و کاربرد هر یک از آن ها آشنایی داشته باشید.

در صورتی که قصد خریداری دستگاه نشت یاب آب و فاضلاب را دارید، به شما عزیزان توصیه می کنیم به مجموعه پیکوکار مراجعه کنید. این مجموعه قادر است دستگاه نشت یاب فیشر مدل XLT-30A، نشت یاب تصویری، نشت یاب فرکانسی Pico-AB1، پیکو Pico-E2، پیکو Pico-E1 و نشت یاب پیکو پلاس را با تضمین کیفیت و قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار دهد. بهترین نوع دستگاه نشت یاب را با کیفیت بسیار بالا از این مجموعه خریداری کنید. در صورتی که هر گونه سوال در زمینه ثبت سفارشات خود در این مجموعه دارید، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از مشاوره تخصصی این مجموعه بهره مند شوید.

انواع دستگاه نشت یاب

انواع دستگاه نشت یاب

دستگاه های نشت یاب آب را در انواع مختلفی تولید می کنند که هر کدام با توجه به خصوصیاتی که دارند از کارایی متفاوتی نیز برخوردار هستند. در ادامه ی مقاله انواع دستگاه نشت یاب و کاربرد هر یک از آن ها را بیشتر توضیح می دهیم:

  • دستگاه نشتیابی Tracer gas:

در این مدل دستگاه تشخیص نشت یابی از طریق تزریق کردن یک گاز بدون اثر به داخل لوله انجام می گیرد. این دستگاه قادر است نشت یابی های کوچک را نیز تشخیص دهد. دستگاه نشت یاب Tracer gas از نمونه های جدید دستگاه تشخیص نشت یابی به شمار می آید.

  • لاگرها یا نشت یاب رادیویی دیجیتال:

لاگرها شامل یک سیستم آنالیز کننده رادیویی هستند که قادر به تشخیص نشتی در یک منطقه بزرگ تر همانند یک شهر می باشند و به راحتی می‌ توانند میزان نشتی را شناسایی کنند. با نصب این نمونه دستگاه بر روی شیر آب پایین ترین میزان نویز هم به وسیله ی آن دریافت خواهد شد.

دستگاه نشت یاب

  • آشنایی با دستگاه نشت یاب نویز کوریلیتور:

این نمونه دستگاه قادر است به طور دقیق با کمک سیستم پردازش دیجیتال در یک نقطه یا یک محیط در شرایط مختلف میزان نشتی آب را شناسایی کند. این دستگاه به دلیل پردازشگری که دارد قادر است حتی نوسانات و پارازیت های مشابه را حذف کند که این امر باعث شده است دقت این دستگاه در نشت یابی بالا باشد.

در ادامه دستگاهی را به شما معرفی خواهیم کرد که می توانید حتی در محیط هایی با سرو صدای زیاد برای نشت یابی از آن استفاده کنید.

  • دستگاه نشت یاب digital acoustic:

از دقیق ترین دستگاه های نشت یابی آکوستیکی مدل های دیجیتالی آن هستند که فرکانس ها را بدون پارازیت می توانند دریافت و محل نشتی را شناسایی کنند. به همین خاطر در مکان های پر سر و صدا گزینه ی خوبی برای پیدا کردن محل نشت یابی می باشند.

  • Analoge acoustic یا دستگاه نشت یاب آکوستیک آنالوگ:

این دستگاه از ساده ترین و محبوب ترین دستگاه های تشخیص نشت یابی لوله ی آب می باشد که فقط می تواند در یک نقطه از محیطی که بی سر و صدا باشد محل نشت یابی را شناسایی کند. روی این دستگاه عقربه هایی کار گذاشته شده است که نسبت به فرکانس ها از خود حساسیت نشان می دهند و برای کار کردن با آن نیاز به مهارت خاصی نیست.

  •  دستگاه نشتی آب فیشر:

 این مدل دستگاه از معروف ترین دستگاه های تشخیص نشت یابی لوله آب می باشد که یک سنسور خیلی قوی برای تشخیص کم ترین میزان نویز ها را دارد و در منطقه های عمیق نیز قابل استفاده هستند. این دستگاه به دلیل فیلتر های متفاوتی که دارد، قادر است که نویز ها و صداهای اضافی را تشخیص داده و آن ها را حذف کند‌. علاوه بر آن این دستگاه شامل یک صفحه ی نمایش با قابلیت نشان دادن تصاویر با وضوح بالا می باشد که از خصوصیات بارز این دستگاه به شمار می آید.

دستگاه نشتی آب فیشر

انواع دستگاه های نشت یابی آب فاضلاب

_دستگاه آکوستیک LD_7:

این دستگاه تشخیص نشتی آب ساختمان مسکونی، شبکه های روستایی و کارگاه ها را برعهده دارد که در عمق یک و نیم متر با فشار دو بار نیز می تواند میزان نشتی آب را تشخیص دهد.

_دستگاه نشت یاب D8-FSB مناسب انشعابات و کنتور:

این مدل دستگاه با استفاده از سنسورهای حساس و نمایشگر دیجیتال به صورت عددی شدت نشتی آب را تعیین می کند.

آشنایی با دستگاه آشکارساز نشت اشتراک مشترکین آب FSJ-V:

این نمونه دستگاه اتوماتیک بوده و در انشعاب مشترکین خانگی در سه سطح قادر است که وجود داشتن یا نداشتن نشتی آب را با میزان شدت آن بررسی کند و به صورت خودکار داده ها را به سیستم های کنتور آب منتقل نماید.

_بررسی دستگاه نشت یاب کرولیتور:

دستگاه کرولیتور دارای سنسورهای ویژه ای برای لوله های پلی اتیلن می باشد که توانایی متصل شدن به سنسورهای داخل شونده را برای انجام نشت یابی دقیق و سریع در لوله های قطر بالا دارد.

نتیجه گیری

در این مقاله با انواع دستگاه نشت یاب آشنا شدید اما این که چه نوع دستگاهی خریداری کنید به این بستگی دارد که در چه محلی قرار است نشت یابی را انجام دهید. با توجه به خصوصیاتی که برای هر کدام از این دستگاه ها در این مقاله بیان شد، شما می توانید مناسب ترین دستگاه تشخیص نشت یابی را انتخاب و خریداری نمایید. به عنوان مثال برای نشت یابی یک منطقه ی بزرگ مثل یک شهر، باید سیستم های لاگر برای نشت یابی به کار بگیرید و در مناطق پر سر و صدا از نشت یاب آکوستیک نمونه ی دیجیتالی آن را استفاده کنید. بهترین نوع دستگاه های نشت یاب را می توانید با قیمتی مناسب از مجموعه پیکوکار خریداری کنید.

 

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید