16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

اخبار,اخباراجتماعی,ریحانه جباری

پاسخ ریحانه جباری به پرسش‌ های فرزند مقتول+عکس

 

آخرین جلسه صلح و سازش در پرونده ریحانه جباری روز گذشته در دادسرای امور جنایی ویژه قتل برگزار شد.

در آخرین جلسه صلح و سازش که روز گذشته با حضور ریحانه جباری متهم، خانواده، وکیل متهم، فرزند مرحوم سربندی به عنوان اولیای دم، قاضی شهریاری سرپرست دادسرا، قضات اجرای احکام و واحد صلح و سازش برگزار شد ریحانه به سوالات فرزند مقتول پاسخ داد.

در این جلسه به درخواست طرفین پرونده خبرنگاران حضور نداشتند.

روز سه‌شنبه نیز جلسه صلح و سازش برگزار شده بود و فرزند مقتول خواستار بیان حقایق این قتل از سوی ریحانه شده بود. پسر مرحوم سربندی تنها راه گذشت از قصاص ریحانه را بیان حقیقت از سوی او عنوان کرده بود.

با وجود پایان یافتن جلسات صلح و سازش تلاش‌ها برای کسب رضایت همچنان ادامه دارد.

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهارن در این باره گفت: امروز آخرین جلسه صلح و سازش با حضور ریحانه و خانواده‌اش و همچنین مرحوم سربندی برگزار شد،که اولیای دم حاضر به گذشت نشدند.

ریحانه جباری تیرماه سال 86 فردی به نام مرتضی سربندی را در خیابان میرعماد تهران با ضربات چاقو به قتل رساند. ریحانه در جلسه دادگاه در مورد انگیزه قتل مدعی بود برای دفاع از حرمت خود و دفاع مشروع مرتکب قتل شده است؛ موضوعی که در هیچ مرحله‌یی از رسیدگی به پرونده ثابت نشد.

ریحانه که در 19 سالگی مرتکب قتل شده بود پس از برگزاری جلسه دادگاه در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران به قصاص محکوم شد که این حکم پس از تایید از سوی دیوان عالی کشور برای اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی ارسال شده و چندین بار با مهلت اولیای دم و برگزاری جلسات صلح و سازش به تاخیر افتاد.

پاسخ دهید