16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

مرگ تکان دهنده یک فوتبالیست در وسط زمین!+عکس

 

باز هم فوتبال و باز هم مرگ. فوتبال و مرگ در چند سال اخیر بارها با هم گره خوردند. جدیدترین قربانی فوتبال یک فوتبالیست لیگ برتری در کشور هند است.

این فوتبالیست 23 ساله که پیتر بیاک سان گوآلا نام داشت فقط می خواست بابت گل مساوی که برای تیمش زده بود شادی کند. او که به شدت احساساتی شده بود پس از اینکه گل مساوی تیمش یعنی بتلهم ونگتلانگ را مقابل تیم چانماری زد با حرکاتی آکروباتیک می خواست شادی کند اما به شدت زمین خورد و ستون فقرات او به شدت آسیب دید. این اتفاق در دقیقه 62 افتاد. پس از اینکه او به شدت زمین خورد هم تیمی هایش با خوشحالی به سمت او رفتند اما به سرعت متوجه شدند پیتر آسیب دیده است. این فوتبالیست 23 ساله بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه پس از پنج روز درگذشت. مرگ این فوتبالیست به دلیل آسیب ستون فقرات کمرش بسیار شوکه کننده بود. احتمالا مرگ او به دلیل از کار افتاد بصل النخاعش بوده است.

بنابر گزارش جام جم ورزشی، تصاویری تلخ و ناراحت کننده از شادی پس از گل این فوتبالیست جوان می بینید، شادی پس از گلی که پنج روز بعد به قیمت جان او تمام شد:

 مرگ تکان دهنده یک فوتبالیست

مرگ تکان دهنده یک فوتبالیست

مرگ تکان دهنده یک فوتبالیست

مرگ تکان دهنده یک فوتبالیست

 

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید