16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

رونالدو کفش‌طلای اروپا را دریافت کرد/عکس

 

کریستیانو رونالدو که فصل گذشته با زدن 31 گل، بطور مشترک با لوئیس سوارز عنوان بهترین گلزن اروپا را از آن خود کرده بود، امروز کفش طلای خود را دریافت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، لوئیس سوارز پیشتر این جایزه را دریافت کرده بود. کفشی که قرار بود در مراسمی مشترک به این دو بازیکن اهدا شود اما اینگونه نشد. رونالدو سومین کفش طلای خود را ساعتی پیش در مادرید و در حضور فلورنتینو پرز،بوتراگنیو و چند تن از هم تیمی های خود از جمله کاسیاس،راموس و گرت بیل دریافت کرد.

اخبار,اخبارورزشی,کریستیانو رونالدو

او پیش از این، یک بار در منچستریونایتد و یک بار نیز در رئال این جایزه را دریافت کرده بود.کفش طلای فعلی، دومین کفش طلای او با پیراهن رئال مادرید است. به احتمال فراوان او در این فصل نیز برای چهارمین بار این عنوان را تصاحب خواهد کرد.

اخبار,اخبارورزشی,کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو ارموز سومین کفش طلای دوران فوتبالش را دریافت کرد. او فصل گذشته با زدن 31 گل بطور مشترک با لوئیس سوارز عنوان بهترین گلزن اروپا را از آن خود کرده بود.

کریس رونالدو پس از دریافت این جایزه در نشستی خبری حاضر شد و گفت:” از اینکه مرا با دی استفانو مقایسه می کنند به خودم افتخار می کنم. آلفردو یک اسطوره به تمام معنا بود. از اینکه هم تیمی های فوق العاده ای در رئال دارم نیز بسیار خوشحالم. برای کسب این عنوان حتما باید تیمی متشکل از بهترین بازیکنان در اختیار داشته باشید. مجموعه ای متحد و با گذشت درون زمین.”

وی ادامه داد:”امروز کاسیاس،بیل و راموس کنار من هستند. نمی خواستم وقت دیگر هم تیمی هایم را برای مراسم خودم بگیرم. شک ندارم که اگر از آنها می خواستم، همه به این مراسم می آمدند.فصل گذشته فصلی فوق العاده برای من و رئال مادرید بود. قهرمان اروپا و کوپا دل ری شدیم و من هم کفش طلا را بردم. در این فصل نیز شرایط رئال فوق العاده است و در مسیر درستی قرار داریم.”

رونالدو در پاسخ به این سوال که بازی سوئد-پرتغال و هت تریک در آن بازی، نقطه عطفی در شروع گلزنی های شما در فصل گذشته بود گفت:” نسبت به آن بازی حس بسیار خوبی دارم. اما من همیشه سعی می کنم که وظایفم درون زمین را با جدیت انجام دهم.همیشه دوست دارم به نفع تیمم کار کنم. این 5 فصلی که در رئال بازی کرده ام عناوین زیادی تصاحب کرده ام. بخصوص این دو فصل اخیر که خاطرات بسیار خوبی از آنها دارم.”

پاسخ دهید