16
محل تبلیغ شما
16
محل تبلیغ شما

تازه های اخبار

برو بریم »
مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

مضرات اسید فسفریک برای سلامتی

اسید فسفریک یکی از اسید های معدنی است که به دلیل داشتن ویژگی های مختلف در بسیاری از محصولات غذایی یا صنعتی مورد استفاده قرار ...

زمان پخش سریال ابله معلوم شد

 

نخستین قسمت از سریال اَبله کاری از کمال تبریزی چهارشنبه 17 دی ماه جاری وارد شبکه نمایش خانگی می شود.

همزمان با شروع عرضه سریال ابله، شبکه همراهان پاسارگاد آغاز به کار می کند و خریداران این مجموعه می توانند بدون پرداخت هزینه اضافی از برنامه های این شبکه استفاده کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سریال ابله، چنین امکانی برای اولین بار در شبکه نمایش خانگی فراهم شده است و در لوح های فشرده (DVD) سریال «اَبله» بخش هایی چون ابله تر، نماهنگ، انیمیشن و هنر و تجربه گنجانده شده است که یک بسته کامل برای خانواده ها محسوب می شود.

«ابله تر» عنوان صندلی زردی است که در هر قسمت یکی از عوامل مجموعه اَبله روی آن می نشینند و به سوالات خاصی پاسخ می دهند.

بخش نماهنگ هم جایگاه عرضه رسمی کلیپ خوانندگان مطرح کشورمان محسوب می شود که در هر قسمت شاهد سه نماهنگ متفاوت است. همچنین بخش هنر و تجربه به معرفی و پخش آنونس فیلم های در حال اکران این گروه سینمایی می پردازد و در بخش انیمیشن نیز در هر قسمت یک انیمیشن کوتاه برای بچه ها در نظر گرفته شده است.

سریال 26 قسمتی «اَبله» اولین تجربه کارگردانی کمال تبریزی درعرضه نمایش خانگی است که علیرضا طالب زاده نویسندگی و محمد مسعود تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند.

مجید صالحی، مهران احمدی، محسن تنابنده، احمد مهران فر، هانیه توسلی، بهنام تشکر، سیامک انصاری، حسین محب اهری، شبنم مقدمی، یکتا ناصر، عیسی یوسفی پور، مرتضی ضرابی و… از بازیگران «ابله» هستند.

پاسخ دهید