58

تازه های آیا می دانید ؟

برو بریم »
10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

در دورانی که دیجیتال مارکتینگ به عنوان قطب اصلی ارتباطات جهانی مطرحه، زنان با هوش و تخصص در دنیای سئو، جایگاه خود را به خوبی ...

کودکان تقریبا از 6 ماهگی شروع به یادگیری زبان مادری میکنند. عقیده خانواده ها برای آموزش زبان دوم متفاوت است . بعضی فکر میکنند تا قبل از یاد گیری کامل زبان مادری باید زبان دوم را هم آموزش ببیند یعنی تا قبل از مدرسه رفتن سن 6تا 7 سالگی. امروزه والدین از موقع دنیا آمدن کودک به فکر برنامه ریزی برای آموزش زبان دوم مانند آموزش زبان عربی اصفهان هستند ولی در اکثر خانواده ها این موضوع را به عنوان کلاس گذاشتن می بینند. و متاسفانه امروزه خانواده ها به فکر کودکان نیستند که چه زمانی برای آموزش بهتر است و فقط به این توجه دارند که کودک شان زبان دوم مانند( آموزش زبان اسپانیایی اصفهان ) را بلد باشد و باعث سربلندی والدین شود.

زبان دوم برای کودکان

ولی این موارد در مورد همه ی خانواده ها نیست ، خانواده هایی هستند که به فکر کودک شان هستند و نمی خواهند دچار مشکل شود . برای اینکه بدانید چه زمانی برای کودک تان ، مناسب آموزش زبان دوم است و باید او را در کلاس خصوصی آیلتس اصفهان ثبت نام کنید ادامه مطالب را دنبال کنید.

سن مناسب یادگیری زبان انگلیسی:

برای این مبحث نظرات متفاوتی ارائه شده است که ما سعی میکنیم به طور خلاصه آنها را بازگو کنیم تا شما بعد از خواندن آنها خودتان تشخیص دهید که چه سنی برای کودک شما مناسب است.

نظر اول:  محققان معتقدند هر چه کودک زودتر با زبان دوم آشنا شود ، مهارت های آن زبان را بهتر یاد میگیرد . یعنی کودکانی که قبل از 7تا 8 سالگی زبان دوم را آموزش ببینند بهتر با آن زبان آشنا میشوند و حتی میتوانند با لهجه آن زبان دوم را صحبت کنند.

یادگیری زبان دوم

اما این نظر برای همه ی کودکان صدق نمیکند. کودکانی که در گفتار و زبان مادری مشکلی ندارند میتواند زودتر به یاد گیری زبان دوم بپردازند ولی کودکانی که با مشکلات گفتاری مواجه هستند نباید زبان دیگری به آنها آموزش داد زیرا در گفتار زبان مادری هم به مشکل میخورند.

نظر دوم: بعضی محققان بر این باورند که نباید زبان دوم را خیلی زود آموزش داد و به چند دلیل کودک نمیتواند به خوبی از پس این آموزش بربیاید. یکی از این دلایل میتواند این باشد که کودک شاید در ابتدا نتواند کلمات را به خوبی تلفظ کند و باعث تمسخر دیگران قرار میگیرد و انگیزه کودک را میگیرد. از دیگر دلایل آن این است بر اساس تحقیقات بری روی کودکان نشان داده شده است که کودکانی که سواد دارند بهتر میتوانند زبان دوم را یاد بگیرند . یعنی بهترین سن را 11تا 13 سالگی عنوان کرده اند.

یادگیری زبان دوم برای کودکان

مهدکودک دو زبانه :

امروزه مهدکودک هایی تاسیس شده است که همزمان دو زبان را به کودکان آموزش میدهند . مشکلی که این مهدکودک ها برای کودکان دارند این است که بدون آزمون و سنجش کودکان ، به همه ی آنها زبان دوم را آموزش میدهند و به همان دلایلی که گفتیم ،همه ی کودکان نمیتوانند زبان را از سن کم آموزش ببینند و ممکن است کودک در این مهدکودک ها با مشگل گفتاری مواجه شود.

یادگیری زبان دوم

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید