58

تازه های آیا می دانید ؟

برو بریم »
10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

در دورانی که دیجیتال مارکتینگ به عنوان قطب اصلی ارتباطات جهانی مطرحه، زنان با هوش و تخصص در دنیای سئو، جایگاه خود را به خوبی ...

برای جمع آوری زباله ها در مکان های مختلف(منازل،ادارات،بیمارستان ها،مراکز صنعتی و..)به منظور حفظ بهداشت فردی و اجتماعی از کیسه زباله استفاده میشود.

کیسه های زباله بسته به اینکه برای چه منظوری مورد استفاده قرار میگیرند،در ابعاد،اندازه و رنگهای مختلف تولید میشوند.

کیسه زباله بیمارستانی

کیسه زباله بیمارستان

زباله ها و مواد زائد بیمارستانی جزء منابع مهم انتشار بیماری ها محسوب می‌شوند، به همین جهت باید به گونه ای جمع آوری و دفع شوند که سلامت جامعه به خطر نیفتد. با جمع آوری زباله و مواد زائد بیمارستانی در انواع کیسه های زباله بیمارستانی و دفع آنها می‌توان تا حدودی از انتشار این بیماری‌ها جلوگیری کرد.

زباله های بیمارستانی به چند دسته زباله های بی خطر و شبه خانگی،زباله های عفونی و زباله های تیز و برنده تقسیم بندی میشوند.

در بیمارستانها برای جمع آوری زباله ها از کیسه های مخصوصی متناسب با نوع زباله استفاده میشود.

کیسه زباله غیر عفونی، کیسه زباله عفونی و کیسه زباله امحا ،از انواع کیسه های زباله در بیمارستان هستند که در ادامه توضیح مختصری در مورد هر کدام خواهیم داد.

برای جمع آوری انواع پسماندهای بیمارستانی از کیسه زباله با رنگ مشخصی استفاده میشود.بر این اساس با مشاهده رنگ کیسه زباله می توان متوجه محتویات داخل آن و محافظت از خود در برابر پسماندهای بیمارستانی خطرناک شد.

جهت خرید کیسه زباله رولی کلیک کنید.

کیسه زباله غیرعفونی

کیسه زباله بیمارستانی

پسماندهای قسمت‌های اداری ،آشپزخانه ،آبدارخانه و هر نوع زباله مشابه با زباله های خانگی مانند: پلاستیک، کاغذ، قوطی های کنسرو و غیره جزء مواد غیر عفونی و بی خطر در بیمارستان ها و مراکز درمانی محسوب میشوند، که در کیسه های زباله غیر عفونی جمع‌آوری می‌شوند.

 

معمولا پسماندهای غیرعفونی در کیسه های پلاستیک ضخیم و مقاوم سیاه رنگ جمع آوری می شوند. ولی برخی از مراکز بهداشتی برای تفکیک زباله های خود ، از رنگبندی های دلخواه همانند ، سفید ، قهوه ای ، مشکی ، سبز ، بی رنگ و … استفاده می کنند .

کیسه زباله عفونی

کیسه زباله عفونی مخصوص بیمارستان

تجهیزات و وسایل آغشته به خون بیمار، خلط و ترشحات بیمار، پس مانده غذاهای بیمار، ماسک بیمار و…جزء پسماندهای خطرناک بیماری زا بیمارستانی محسوب میشوند که باید در کیسه های جداگانه مخصوص به خود جمع آوری شوند.

این زباله های عفونی باید در کیسه های زرد رنگ و ضخیم پلاستیکی در داخل سطل زباله درب دار ریخته شوند و روی آنها برچسب عفونی زده شود تا از دیگر زباله ها متمایز باشند.

کیسه زباله امحا

زباله های عفونی به دلیل خطراتی که برای سلامتی انسان دارند ، قبل از اینکه در محیط دفن و یا سوزانده شوند، نیازمند امحا و ضد عفونی کردن از طریق دستگاه های مخصوص هستند.برای این منظور آنها را باید درون کیسه های مخصوص نسوزی قرار داد تا طی فرآیند ضد عفونی کردن در دستگاه اتوکلاو دچار آسیب نشوند.

به این معنا که تولید کننده های زباله های عفونی پس از تولید پسماندهای عفونی باید آنها را در کیسه های مخصوص نسوز قرار دهند و در دستگاه اتوکلاو بگذارند تا این پسماندها استریلیزه شوند و بتوان آنها را همراه با دیگر های زباله های عادی دفع کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت تولیدی حریر پلاست ارتباط برقرار کنید.

این شرکت در زمینه تولید و فروش عمده سفره یکبار مصرف و انواع کیسه زباله فعالیت میکند و بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار میدهد.

با این شرکت تماس بگیرید و از سایر محصولات این شرکت مطلع شوید.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید