58

تازه های آیا می دانید ؟

برو بریم »
10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

در دورانی که دیجیتال مارکتینگ به عنوان قطب اصلی ارتباطات جهانی مطرحه، زنان با هوش و تخصص در دنیای سئو، جایگاه خود را به خوبی ...

بسیاری از مردم تصور می کنند که زمستان به دلیل کاهش زیاد دمای هوا و همچنین بارش باران و برف ، دشمن خودرو است ، حال آنکه فصل تابستان و گرمای زیاد هم میتواند به خودرو شما آسیب زیادی وارد کند.در فصل تابستان خسارتهای ناشی از گرمای سوزاننده خورشید وجود دارد اما نکات زیادی هست که با رعایت آنها میتوان آسیب های ناشی از گرمای خورشید در فصل تابستان را به حداقل رساند.لطفا همراه ما باشید تا از روش های مراقبت از خودرو در فصل گرما مطلع شوید.

هوای گرم می تواند باتری شما را تخلیه کند

از باتری خودرو خود محافظت کنید ، زیرا باتری ماشین شما از آب و اسید تشکیل شده است و درجه حرارت بالا می تواند آسیب قابل توجهی به آن وارد کند.دما زیاد باعث تبخیر آب باتری خودرو میشود و دما بیشتر باعث می شود مایع درون آن متورم شود و باعث ترک خوردن یا آسیب دیدن باتری میشود.برای به حداقل رساندن این آسیب ها ، توصیه می شود باتری خود را مرتباً مورد بررسی قرار دهید.در هوای گرم یا مرطوب ، لازم است که خودروی خود را در یک منطقه پوشیده یا زیر سایه پارک کنید تا دمای داخلی آن کم باشد.

هوای گرم می تواند باتری شما را تخلیه کند

هوای گرم می تواند به فضای داخلی خودرو شما آسیب برساند

قسمت های مختلف اتومبیل بخصوص قسمت های داخل کابین خودرو(مثل روکش صندلی ها) و لوازم یدکی لیفان اصفهان ، ممکن است به دلیل قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش شروع به ترک خوردگی کنند و هم چنین رنگشان محو شود.

بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاق ، پارک کردن اتومبیل در سایه است.در صورت امکان از محافظ آفتاب یا سایبان آفتاب برای محافظت از اتومبیل خود در برابر گرمای شدید خورشید استفاده کنید و اتومبیل خود را بصورتی که پشت آن رو به آفتاب است ، پارک کنید تا داشبورد کمتر در معرض نور آفتاب قرار بگیرد.

هوای گرم می تواند باعث خشک شدن لاستیک شما شود

گرمای شدید می تواند به لاستیک های شما آسیب برساند و باعث خشک شدن ، برآمدگی ، ترک خوردگی و پوسیدگی آنها شود.گرمای بیش از حد هم چنین روی فشار هوای لاستیک تاثیر میگذارد و این روی کارایی خودرو شما تأثیر منفی می گذارد.برای مراقبت از لاستیک های خودرو در فصل تابستان ، باید مرتباً فشار تایر را چک کنید.

هوای گرم می تواند باعث خشک شدن لاستیک شما شود

در فصل گرما مایعات خودرو را بطور مرتب چک کنید

مانند انسانی که در هوای گرم به هیدراتاسیون اضافی نیاز دارد ، وسیله نقلیه شما نیز به مایعات زیادی احتیاج دارد تا بتواند بدون مشکل کار خود را ادامه دهد.هر نوع مایع موجود در اتومبیل شما عملکرد خاص خود را دارد.هنگامی که یک یا چند مایع از خودرو شما به حداقل سطح لازم برسد ، ممکن است یک جزء بیش از حد گرم شود و در عملکرد صحیح ماشین اختلال ایجاد کند یا ممکن است در کل عملکرد ماشین را متوقف کند.بر این اساس ، باید این نکته توجه کنید که تمام مایعات ماشین را بررسی کرده و در صورت لزوم دوباره پر کنید.

دوستان و همراهان عزیز در اینجا نکاتی درباره مراقبت از خودرو در فصل تابستان ارائه شد.اما اقدامات مراقبتی از وسیله نقلیه در فصل تابستان ، فراتر از مطالب ذکر شده در این مقاله است.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و خرید لوازم یدکی جک اصفهان با پارت سرویس در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید