58

تازه های آیا می دانید ؟

برو بریم »
10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

در دورانی که دیجیتال مارکتینگ به عنوان قطب اصلی ارتباطات جهانی مطرحه، زنان با هوش و تخصص در دنیای سئو، جایگاه خود را به خوبی ...

رنگ لباس و شخصیت افراد

مجموعه : آیا می دانید ؟ زیر موضوعات : اخبار زیر موضوعات : دنیای مد زیر موضوعات : سرگرمی

رنگ لباس و شخصیت افراد

کمد لباس شما پر از لباس سیاه است؟  این انتخاب های به ظاهر تصادفی در واقع بسیاری از شخصیت شما را نشان می دهد. رنگ لباس شما بیش از آنچه فکر می کنید از شما صحبت می کند.

ما در پوشاک آراس یکی از بهترین فروشگاه لباس مردانه در اهواز که انواع لباس مردانه اهواز را عرضه می کنیم، اینجا هستیم تا آنچه روانشناسان رنگ ادعا می کنند را به شما بگوییم ، در صورتی که می خواهید از طریق رنگ لباستان در مورد شخصیت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه باشید.

 

رنگ لباس و شخصیت افراد

آبی

آبی رنگی سرد است و در واقع دانشمندان هشدار می دهند: پوشیدن رنگ آبی می تواند شخصیت یخی را منتقل کند. بدیهی است که این امر با احساس اقتدار ، قابلیت اطمینان ، کنترل و همچنین احساس احترام شدید همراه است. به طور خلاصه: اگر می خواهید احساس خوبی ایجاد کنید ، در محل کار خود آبی بپوشید ، اما برای قرار ملاقات از آن اجتناب کنید.

 

رنگ لباس و شخصیت افراد

صورتی

نماد توانایی در دادن و دریافت عشق ، رنگ صورتی باعث ایجاد عشق و نشاط در عشق به دیگران و به خود می شود. این رنگ پرخاشگری را حل می کند و روحیه را بالا می برد ، این رنگ عشق و رابطه عاشقانه است ، احساسات حساس ، همدستی ،شیرینی را به شما منتقل می کند.

 

رنگ لباس و شخصیت افراد

زرد

زرد در سطح جهانی به عنوان رنگ ، شادی شناخته شده است. اما با پوشیدنش همه چیز تغییر می کند. به گفته آنجلا رایت ، روانشناس رنگ ، پوشیدن رنگ زرد می تواند احساس اضطراب ایجاد کند و به خصوص در یک روز بد اعتماد به نفس ما را از دست بدهد. اگر نمی خواهید پیام های اشتباهی را منتقل کنید ، فقط در مواقعی که واقعاً خوشحال و راضی هستید زرد بپوشید.

 

رنگ لباس و شخصیت افراد

سبز

به گفته کارشناسان ، پوشیدن رنگ سبز به شخصی که ما را رصد می کند اطمینان می دهد و دارای اثر آرام بخشی است. در این مورد رنگ ظاهرتان در مورد شما چه می گوید؟ سبز پوشیدن شخصیت آرام ، ملایمی را نشان می دهد ، اما بسیار متعادل و اعتماد به نفس نیز دارد.

 

رنگ لباس و شخصیت افراد

قرمز

پوشیدن رنگ قرمز یک شخصیت قوی ، پرشور ، پرانرژی ، گاهی پرخاشگرانه ، اما همچنین بدون شک جذابیت را به شما منتقل می کند. روانشناسان دانشگاه روچستر دریافته اند که مردان بیشتر جذب زنانی می شوند که قرمز روشن می پوشند. این را برای قرار بعدی بخاطر داشته باشید.

 

رنگ لباس و شخصیت افراد

مشکی

دیگران سیاه را به عنوان شاخصی از اعتبار ، قدرت ، جدیت و هوش درک می کنند اما به گفته روانشناسان رنگ ، در خارج از محل کار ، پوشیدن لباس سیاه ، پنهان کردن شخصیت فرد است. اگر نمی خواهید پیام اشتباهی را به گوش دیگران برسانید ، دفعه بعد که می خواهید یک لباس کاملا سیاه بپوشید  مراقب باشید.

 

رنگ لباس و شخصیت افراد

سفید

استفاده از رنگ سفید بسیار خطرناک است – به گفته کارشناسان. این بدان دلیل است که معمولاً کسانی که دوست دارند لباس سفید بپوشند خوش بین ، قابل اعتماد ، تمیز و صادق هستند ، اما ماهیت خنثی آن باعث ایجاد سردرگمی در بیننده  می شود بیننده ممکن است فکر کند هیچ احساسی ندارید. به همین دلیل  ترکیب  سیاه و سفید بسیار شیک است: میانه و درست!

 

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید