58

تازه های آیا می دانید ؟

برو بریم »
10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

10 زن سئوکار برتر ایران: زنانی که نقش برجسته‌ای در دنیای سئو دارند!

در دورانی که دیجیتال مارکتینگ به عنوان قطب اصلی ارتباطات جهانی مطرحه، زنان با هوش و تخصص در دنیای سئو، جایگاه خود را به خوبی ...

ایمنی در ساختمان

کارهای ساختمانی یکی از خطرناک ترین حرفه ها است و کار در کارگاه ساختمانی جایی است که بیشتر حوادث رخ می دهد.از این رو قبل از اینکه پیمانکار هر پروژه ای را به عهده بگیرد ، بهداشت و ایمنی اولین موردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.سلامتی و ایمنی شامل همه چیز از PPE گرفته تا اقدامات احتیاطی کلی ایمنی برای محل کار خود و همه چیز در این بین است.اما بدون برنامه ریزی صحیح نمی توانید از ایمن بودن یک سایت ساختمانی اطمینان حاصل کنید.

به اندازه کافی درست است ، در مورد یک سایت ساختمانی هیچ چیز مطمئنی وجود ندارد … کارگاه های ساختمانی در معرض خطر قرار دارند ، اما اطمینان از اینکه کار ایمن است با کارگران شروع می شود و اینکه آنها چگونه مراحل ایمنی را دنبال می کنند.

در حقیقت ، از هر پنج مرگ و میر یک نفر در کار مربوط به کارهای ساختمانی است.این که آیا شما یک پیمانکار یا مدیر پروژه هستید ، در اینجا بهترین روش ها برای اطمینان از ایمن بودن شما در محل ساخت و ساز شما وجود دارد.

ایمنی در ساختمان

آموزش

یادگیری و آموزش شیوه های ایمنی هر کسی که در صنعت ساختمان کار می کند هرگز به پایان نرسیده است.مدیران پروژه ، پیمانکاران و کارگران به طور یکسان همه باید در آموزشهای منظم ایمنی شرکت کنند.

این جلسات آموزشی می تواند موارد ساده ای مانند محافظت در برابر سقوط و استفاده صحیح از نردبان را پشت سر بگذارد ، اما هدف این است که اطمینان حاصل کنیم همه به اندازه کافی آموزش دیده اند.با ترک این جلسات آموزشی ، کارگران باید بدانند که در صورت بروز حادثه چه اقدام ایمنی را باید انجام دهند.اگرچه انتظار می رود کارگران در طول سال در جلسات آموزشی منظم در مورد ایمنی ساخت و ساز شرکت کنند ، اما توانایی تمرین مهارت های ایمنی در محل به کارگران ساختمان سازی قم کمک می کند تا قوانین ایمنی را اجرا کنند.

آگاهی از خطر

همه کارگرانی که وارد صنعت ساختمان می شوند ، باید از خطرات ناشی از کارگاه های ساختمانی کاملاً آگاه باشند.خطرات زیادی در سایت های ساختمانی وجود دارد.اگر کسی خدمه ساخت و ساز باشد که به صراحت پروتکل های ایمنی و بهداشت را نادیده بگیرد ، باید توبیخ شود یا دیگر نتواند روی پروژه کار کند.

قبل از اینکه هر کارگری – فارغ از نقش و سطح تجربه وی – پا به یک کارگاه ساختمانی بگذارد ، باید کاملاً از خطرات احتمالی آگاهی داشته باشد.کارگران نادان شاید بزرگترین خطرات در هر صنعت باشند ، زیرا اشتباهات ناآگاهانه آنها دیگران را در معرض خطر قرار می دهد.

تجهیزات مناسب

هنگام کار در یک سایت ساختمانی ، مهم است که تمام تجهیزات برای اطمینان از استفاده ایمن از آن بررسی شود.حتی اگر یک قطعه از تجهیزات روز گذشته استفاده شده است ، شما هنوز هم باید آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که ایمن است.این امر خصوصاً در مورد ماشین آلات سنگین صادق است.ماشین آلات ساختمانی قم باید درست مانند نگهداری وسیله نقلیه نگهداری شوند.

ایمنی در کارگاه های ساختمانی

وجود دوربین در محل نیز یک روش عالی برای حفظ ایمنی است.در صورت وقوع یک حادثه ، شما می توانید از آنچه دقیقاً اتفاق افتاده است فیلم ویدئویی داشته باشید.

وسایل ایمنی مناسب شامل مواردی است که می پوشید.عینک ، دستکش ، ماسک ، جلیقه ، کلاه سفت و کفش همگی از تجهیزات ضروری کار است.شما باید مطمئن شوید که ماسک های شما از نفس کشیدن مواد شیمیایی مضر و سموم در هوا جلوگیری می کند ، باید مطمئن شوید که در دستکش های شما هیچ سوراخی وجود ندارد و باید مطمئن شوید که عینک محافظ از چشمان شما به درستی محافظت کند.

در صورت مجهز نبودن به تجهیزات و وسایل ایمنی مناسب ، صدمات جدی است و نادیده گرفتن اطمینان از حفظ صحیح آنها حتی بدتر است.

نظارت

هر سایت باید یک ناظر قوی داشته باشد که مایل و قادر به اجرای استانداردهای ایمنی بدون استثنا باشد.این سرکارگر باید تمام کارمندان را در طول روز نگه داشته و افرادی را که به اقدامات صحیح ایمنی در سایت ساخت و ساز متعهد نیستند اصلاح کند.

در مورد ایمنی محل ساخت و ساز ملاحظات بیشتری وجود دارد اما چهار مورد ذکر شده در بالا ، اگر بطور منظم اجرا شوند ، خطر آسیب و تلفات را به شدت کاهش می دهند.با اجرای این بهترین روش ها ، از ایمن بودن کارگران و سایت خود اطمینان حاصل کنید.

مطالب مرتبط :

پاسخ دهید